Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Δείτε την πρώτη γυναίκα χειριστή Apache στην Ελλάδα!

Δείτε την πρώτη γυναίκα χειριστή Apache στην Ελλάδα

(Δείτε ΕΚΕΙ, γιατί ήρθε κι ο γιος και δεν προλαβαίνω να "κλέψω" και για σας!)

Το θαύμα. Μια ορθόδοξη θεολογική προσέγγιση

Το θαύμα. Μια ορθόδοξη θεολογική προσέγγιση 

πηγή http://tokandylaki.blogspot.ca/2014/11/blog-post_55.html



Πολλοί θεωρούν το θαύμα ως το έκτακτο γεγονός που φέρνει μαζί της η πίστη. Είναι όμως αυτό  θαύμα;  Ποιος να  είναι  άραγε  ο  ορισμός του θαύματος  που εκφράζει έγκυρα την ορθόδοξη   χριστιανική θεολογία;


Στην Καινή Διαθήκη τα θαύματα ονομάζονται σημεία, δηλαδή σημάδια. Σημάδια όμως  τίνος;  Της μέλλουσας βασιλείας του Θεού η οποία εξαγγέλλεται.
Επειδή τα θαύματα είναι σημάδια της Βασιλείας, γι’ αυτό και η προσοχή μας  πρέπει να στραφεί εκεί που δείχνουν. Όταν το δάχτυλο δείχνει το φεγγάρι  είναι ανόητο να κοιτάς το δάχτυλο. Αυτό σημαίνει ότι  ο άνθρωπος δεν πρέπει να κάνει το λάθος να θέσει το θαύμα στο επίκεντρο, διότι έτσι δεν ωριμάζει πνευματικά.
Σε  εκείνους που απορούν ή και διαμαρτύρονται γιατί δεν γίνεται και σε αυτούς κάποιο θαύμα, ο άγιος Χρυσόστομος θα απαντήσει: «Όταν η ανωριμότητα  των ιουδαίων απαιτούσε θαύμα για να πιστέψουν, ο Χριστός τους έδωσε θαύματα. Αν δεν δίνει πολλά θαύματα, είναι σημάδι ότι μας τιμά, διότι δείχνει την μεγαλύτερη ωριμότητα προς την οποία μας καλεί.» (Α΄ ομιλία στην Πεντηκοστή).
Εάν ο άνθρωπος  κάνει μόνο τα θαύματα κριτήριο της αληθείας, εύκολα μπορεί να περιπέσει σε πλάνη  πνευματική, δηλαδή να εξαπατηθεί από το διάβολο, ο οποίος θα του παρουσιάσει γεγονότα και σε άλλες θρησκείες η και τεχνικές. Όμως οι άλλες θρησκείες  δεν αποτελούν αποκάλυψη του Θεού  και δεν φανερώνουν την βασιλεία Του.
Εάν η σκέψη και η καρδιά  του ανθρώπου  παραμένουν σε εγρήγορση, τότε τα θαύματα βοηθούν στη διάκριση της διδασκαλίας, και η διδασκαλία στη διάκριση των θαυμάτων. Αυτό δεν συνέβη με τους  φαρισαίους, οι οποίοι  είδαν πολλά θαύματα, αλλά η καρδιά τους έμεινε σκληρή.
Το θαύμα δεν είναι η αυτόνομη  χρήση μιας έκτακτης δύναμης, αλλά  η συμμετοχή στις ιδιότητες του Ιησού Χριστού. Πάντα επιτελούνται στο δικό Του όνομα και από ανθρώπους  που Τον πίστεψαν ως Θεάνθρωπο.
Στην Εκκλησία πίστη σήμαινε πάντοτε την υπαρξιακή εμπιστοσύνη, που εκδηλώνεται με την τήρηση  των εντολών Του, οι οποίες είναι προτάσεις ζωής. Εάν το θαύμα  προκαλέσει μετάνοια, τότε εκπληρώνει την αποστολή του. Το αντίθετο είναι να γίνει αυτοσκοπός. Θαύμα χωρίς το ήθος της καινούργιας ζωής που φέρνει ο Ιησούς Χριστός είναι άδειο και μάταιο.
Αυτό εκφράζει και ο Απόστολος Παύλος  όταν γράφει πως, ακόμα κι αν είχε τη δυνατότητα να μιλά όλες τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων, ή την πίστη εκείνη που μετακινεί βουνά, αλλά δεν έχει αγάπη, είναι ένα μηδενικό. ( Α  Κορ. 13:1-2). Η αγάπη  μόνο δίνει υπόσταση στον άνθρωπο, η αγάπη μόνο θα τον βάλει στη Βασιλεία του Θεού. Το θαύμα έχει αξία μόνο στο βαθμό που φανερώνει την αγάπη του Θεού.
Σήμερα η πνευματικότητα έχει αποσυνδεθεί από τη χριστιανική της μήτρα και χρησιμοποιείται για να δηλώσει ένα σύνολο εντυπωσιακών ή  ψυχολογικών εμπειριών. Στα πλαίσια αυτής της ψεύτικης πνευματικότητας  διαστρέφονται οι βασικές αλήθειες του ευαγγελίου, έτσι ώστε και το θαύμα να ερμηνεύεται συνήθως ως  επίτευγμα των κρυμμένων, αναξιοποίητων μέχρι τώρα  δυνάμεων του ανθρώπου ή της φύσης.
Για τους πραγματικά θαυματουργούς, τους Αγίους δηλαδή της Εκκλησίας μας, η έμφαση δεν δίδεται στο επίτευγμα, αλλά το όποιο κατόρθωμα έρχεται ως αποτέλεσμα  της ενέργειας του Αγίου Πνεύματος  στο μετανοούντα. Δουλειά του πιστού είναι να μετανοεί, δουλειά του Θεού είναι να τον δοξάζει με διάφορα σημεία.
Από το σύνολο των Πατέρων και θεολόγων Αγίων, το θαύμα σχεδόν απαξιώνετε όταν συγκρίνεται με την ύψιστη  αρετή, την αγάπη! Η υποδεέστερη θέση του  οφείλεται στο γεγονός ότι τα εντυπωσιακά  σημεία προορίζονται βασικά για τους απίστους! Ουσιαστικά αποτελούν εισαγωγικά ερεθίσματα για αρχαρίους.
Το πρόβλημα είναι ότι εμείς μυωπικά  προβαίνουμε σε λάθος αξιολόγηση. Καθώς οι άνθρωποι, σαν ανώριμα παιδιά, επιζητούμε το εντυπωσιακό, κινδυνεύουμε διαρκώς να επικεντρώνουμε τη  προσοχή μας στη θαυματουργία και όχι στην αρετή. Το χάρισμα της θαυματουργίας κρίνει ο Θεός πότε θα το δώσει.
«Μερικές φορές  δεν έλαβαν χάρισμα αν και είχαν καλό και καθαρό βίο. Για ποιο λόγο;». Για να μην εκτραπούν, να μην  υπερηφανευτούν, να μην  ίνουν ραθυμότεροι, να μην αλαζονευθούν περισσότερο. Διότι, αν η ίδια η επίγνωση καθαρού βίου μπορεί να οδηγήσει  σε έπαρση, πολύ περισσότερο όταν υπάρχει και η χάρη.
Για όλα λοιπόν τα παραπάνω, η επιθυμία να επιτελεί κάποιος θαύματα είναι καθαρά εγωιστική και τον θέτει εκτός εκκλησιαστικού φρονήματος. Λέγει ο άγιος Ισαάκ ο Σύρος: «Όποιος  χωρίς κάποια ανάγκη  αποτολμά  να ζητά από τον Θεό  σύμφωνα  με την επιθυμία του  να γίνονται μέσω αυτού θαύματα και σημεία, αυτός πειράζεται κατά την διάνοιά του, και ασθενεί  κατά την συνείδησή του. Γιατί οι αληθινοί άγιοι όχι μόνο δεν επιθυμούν  τέτοια χαρίσματα, αλλά και αν τους δοθούν τα αποστρέφονται και μπροστά στους ανθρώπους ιδιαιτέρως. Διότι τα θαύματα είναι αποτέλεσμα της δωρεάς του Θεού, ενώ η ενάρετη ζωή είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας μας με τη δωρεά του Θεού. (Ασκητικά, λόγος λς΄.)
Και ο  άγιος Νικόλαος ο Καβάσιλας ανακεφαλαιώνει: «Τα θαύματα δεν είναι πάντοτε αναγκαία απόδειξη της ενάρετης ζωής. Τα θαύματα δεν υπήρξαν στη ζωή όλων των Αγίων, αλλά  ούτε και  όσοι θαυματούργησαν υπήρξαν όλοι εργάτες της αρετής. θαυμαΠολλοί μεγάλοι Άγιοι δεν έκαναν κανένα θαύμα… και σε αυτούς που επικαλούνται τον Χριστό δεν είναι τίποτε ακατόρθωτο και μόνο για να αποκαλυφθεί ο προσκαλούμενος Κύριος. (Νικολ. Καβάσιλα, Περί της εν Χριστώ ζωής, κεφάλαιον ζ΄).           
Από αυτό θα γνωρίζουν όλοι  ότι είστε μαθητές μου, αν έχετε αγάπη μεταξύ σας είπε ο Χριστός (Ιωάν. 13:35.). Ώστε αυτό είναι το μεγαλύτερο  από όλα  τα σημεία, αφού με αυτό αναγνωρίζεται ο μαθητής… Γιατί και  τον Απόστολο Παύλο γι’ αυτό τον θαυμάζουμε, όχι για τους νεκρούς που ανέστησε, ούτε για τους λεπρούς που θεράπευσε, αλλά επειδή έλεγε: «Ποιος ασθενεί και  δεν ασθενώ εγώ; ποιος σκανδαλίζεται κι εγώ δεν  καίγομαι; (Β΄Κορ. 11:29). Ο ίδιος είπε ότι τον αναμένει μισθός, όχι επειδή έκανε θαύματα, αλλά επειδή με τους ασθενείς έγινε σαν ασθενής.
Και θα συμπληρώσει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος : «Αν σου δείξω πως πολύ ανώτερο από το να ανασταίνεις νεκρούς είναι άλλο χάρισμα, και ενώ μπορείς να το λάβεις δεν το λαμβάνεις τι θα πεις ; Και μάλιστα αυτό το χάρισμα είναι δυνατόν να το έχει όχι ένας ή δύο, αλλά όλοι οι άνθρωποι. Ξέρω ότι τα χάσατε και έχετε εκπλαγεί, αφού μπορείτε να έχετε χάρισμα ανώτερο από το να ανασταίνετε νεκρούς, να ανοίγετε μάτια τυφλών και να κάνετε εκείνα που γίνονταν στην εποχή των αποστόλων. Ποιο είναι λοιπόν αυτό το χάρισμα; Η αγάπη. (Ιωάν Χρυσοστόμου, Ομιλία γ΄ στην προς Εβραίους επιστολή Ε.Π.Ε. 24, 285).
Ίσως τα παραπάνω να φαίνονται κάπως απόμακρα σε  όποιον επιθυμεί  διακαώς ένα θαύμα στη ζωή του, επειδή π.χ. πονά στην αρρώστια  τη δική του ή ενός αγαπημένου του προσώπου.  Πολλοί είναι εκείνοι που  διαμαρτύρονται λέγοντας: «Αν μου γινόταν το θαύμα που ζητούσα θα μου αποκάλυπτε τον Θεό, και θα  με έφερνε πιο κοντά του».
Ο Ελύτης κάπου έγραφε: «Κανείς δεν παίρνει τα δωρεάν και εγώ, λέγει ο συγγραφέας, θα πρόσθετα, ελάχιστοι τα αξιοποιούν». Νομίζω πως οι περισσότεροι από εμάς  μετά τον αρχικό συγκλονισμό της θαυματουργικής θεραπείας μας θα συνεχίζαμε  τη ζωή μας όπως πριν, παραδομένοι στις ίδιες  προβληματικές μας συνθήκες!
Αν δεν μπορούμε να δούμε την αποκάλυψη του Θεού μέσα  στον πόνο, ούτε και στην κατάργησή του θα την νοιώθαμε! Αν μπορούμε να διακρίνουμε τη φανέρωση του Θεού μέσα στον πόνο, τότε το θαύμα έγινε.
Από ολόκληρο το ήθος ζωής της Εκκλησίας, γίνεται φανερό  ότι το υψηλότερο  επίτευγμα του ανθρώπου είναι η αγάπη και η ταπείνωση. «Αν δεις άνθρωπο που ζει με αγνότητα και ταπεινοφροσύνη, ελεήμονα, πράο, συμπονετικό, που αγαπά τον Θεό και τον άνθρωπο, με όλες τις αρετές, ω, τι όραμα είδες! Τον ίδιο τον αόρατο Θεό αξιώθηκες να δεις πάνω στην εικόνα του. (Βίος του αγίου Παχωμίου, ΒΕΠΕΣ 41, 110).
Η λογική του Θεού διαφέρει πολύ  από τη λογική της κοινωνίας  και των ανθρώπων. Το θαύμα  που επιτελείται μέσα στην ανθρώπινη ψυχή μετρά πολύ περισσότερο από την ανατροπή των φυσικών νόμων διότι έτσι καταλύεται ο νόμος της αμαρτίας.  «Όποιος αισθανθεί  πραγματικά τις αμαρτίες του είναι ανώτερος από εκείνον που με την προσευχή του ανασταίνει νεκρούς. Όποιος αξιωθεί να δει την ασθένειά του είναι ανώτερος από εκείνον που αξιώθηκε να δει αγγέλους.» (Αγίου Ισαάκ του Σύρου, λόγος λδ΄).
Στην εποχή μας, δήθεν χαρισματικοί ηγέτες εξασκούν κάποιες έκτακτες ικανότητες, με σκοπό να προσελκύσουν κόσμο στη δική τους σέκτα. Ζούμε σε εποχή εκτεταμένης σύγχυσης  που εκλαμβάνει το ψέμα ως αλήθεια.
Ήδη από τα παλιά χρόνια οι Πατέρες της Εκκλησίας μας  είχαν προειδοποιήσει να είμαστε δύσπιστοι όταν ακούμε για θαύματα για να μην πλανηθούμε. Χρειάζεται να γίνονται:
α)στο όνομα του Ιησού Χριστού, τον οποίο να ομολογούν ρητά ως Θεάνθρωπο,
β) να παραπέμπουν στη μετάνοια  και στην Εκκλησία, και
γ) να αποτελούν πράξεις ταπεινής αγάπης και όχι επίδειξης.

ΟΣΚΑΡ - Θέατρο ΕΛΥΖΕ

Μόλις προλαβαίνετε!

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΛΥΖΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ, ΟΣΚΑΡ ΤΟΥ ΕΡΙΚ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ ΣΜΙΤ, ΣΤΙΣ 20:00. ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ 10 ΕΥΡΩ, ΦΟΙΤΗΤΕΣ-ΑΝΕΡΓΟΙ, 5 ΕΥΡΩ!!!

Το χειροκρότημα εκφράζει την αποδοχή, επιδοκιμασία και τον ενθουσιασμό για την...
youtube.com

Σπύρος Παπαδόπουλος: «Ο καρκίνος κάνει την δουλειά του κι εγώ την δική μου»

Σπύρος Παπαδόπουλος: «Ο καρκίνος κάνει την δουλειά του κι εγώ την δική μου»

Σπύρος Παπαδόπουλος: «Ο καρκίνος κάνει την δουλειά του κι εγώ την δική μου»
Αντιμετωπίζει την αρρώστια του με θάρρος, λέει ο παρουσιαστήςΚαλεσμένος στην εκπομπή «Το Πρωινό» βρέθηκε ο Σπύρος Παπαδόπουλος και μεταξύ άλλων μίλησε για το πρόβλημα υγείας του.



Ο παρουσιαστής, έχει μιλήσει ανοιχτά, στο παρελθόν, για τον καρκίνο τον οποίο αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια και δεν δίστασε να απαντήσει για ακόμη μία φορά στις ερωτήσεις που του έγιναν γύρω από την υγεία του.

Αφού προβλήθηκε ένα βίντεο για την πορεία του Σπύρου Παπαδόπουλου, ο ηθοποιός ρωτήθηκε πώς άλλαξε η ζωή του αφότου έμαθε ότι πάσχει από καρκίνο και στάθηκε στις τελευταίες δηλώσεις του παρουσιαστή.

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος εκμυστηρεύτηκε πως δεν έχει αλλάξει τίποτε στην ζωή του από την ημέρα που διαγνώστηκε πως πάσχει από καρκίνο. «Δεν έχει αλλάξει τίποτα απολύτως ούτε στο μυαλό μου και πολύ περισσότερο στον τρόπο ζωής μου».

Ο ίδιος, εξήγησε στους τηλεθεατές, πως έχει κάποιες περίεργες αντιλήψεις για τη ζωή και δεν φοβήθηκε ποτέ την αρρώστια του.

«Είναι θέμα χαρακτήρα. Έτσι είμαι εγώ. Έχω κάποιες περίεργες αντιλήψεις για τη ζωή και όταν είναι κάτι να γίνει θα γίνει. Το σωστό είναι ένας πολιτισμένος άνθρωπος, γιατί εγώ δεν είμαι πολιτισμένος άνθρωπος, να προβλέπει, να κάνει προληπτική ιατρική...Εγώ δεν ήμουν τόσο, απλώς έχω πολύ καλούς φίλους γιατρούς που ήταν δίπλα μου και έτσι το προλάβαμε αλλά νομίζω ότι όταν είναι να γίνει κάτι, που λένε γραφτό, θα γίνει, οπότε μέχρι να γίνει αυτό είπαμε εγώ τη δουλειά μου και αυτός τη δική του».

Στην συνέχεια της συνέντευξής του, ο Σπύρος Παπαδόπουλος τόνισε: «Όσο λιγότερο σκέφτεσαι πράγματα και ασχολείσαι τόσο λιγότερο τρομαγμένος θα πας προς το τέλος».

Τι είπε όμως στον γιο του;  «Του είπα φίλε άμα είναι να γίνει θα γίνει».

Ακόμη τόνισε: «Καλά που φτάσαμε και μέχρι εδώ και βλέπουμε για παρακάτω. Εδώ χάνονται μικρά παιδιά, δεν είναι το ζήτημα αυτό».

Τέλος εξήγησε πως ένα από τα πράγματα που δεν του αρέσουν στην ελληνική κοινωνία είναι είναι ο φόβος των ανθρώπων να μη μαθευτεί πως πάσχουν από καρκίνο εξηγώντας πως είναι λάθος χειρισμός γι'αυτό και ο ίδιος μίλησε δημόσια για την ασθένεια.
πηγή

Ο Θεός μας στέλνει ανθρώπους

Ο Θεός μας στέλνει ανθρώπους


Το λάθος μας πάντα είναι ότι δεν παίρνουμε στα σοβαρά αυτό που είναι η δεδομένη, η παρεχομένη σημερινή ημέρα της ζωής μας, το ότι ζούμε στο παρελθόν ή στο μέλλον και το ότι όλο και περιμένουμς κάποιαν ιδαίτερη μέρα, οπότε η ζωή μας θα ξεδιπλωθεί και θα αποκτήσει όλη την σημασία και σπουδαιότητά της και δεν προσέχουμε ότι η ζωή μας κυλάει και φεύγει σα νερό, που διαρρέει μέσα από τα δάκτυλα του χεριού, ή όπως τον πολύτιμο σπόρο, που διαπερνά και πέφτει από μη σφιχτοδεμένο σακκί.
Συνεχώς, την κάθε μέρα και την κάθε ώρα, ο Θεός μας στέλνει ανθρώπους είτε περιστάσεις είτε καθήκοντα, που πρέπει να χρησιμεύσουν σαν αφετηρία στην αναγέννησή μας, αλλά εμείς δεν του δίνουμε προσοχή, με αποτέλεσμα την κάθε ώρα να εναντιωνόμαστε στο θέλημα Του Θεού για μας. Και πράγματι, πως μπορεί ο Θεός να μας βοηθήσει; Μόνο στέλλοντάς μας στην καθημερινή μας ζωή συγκεκριμένους ανθρώπους και συγκεκριμένες συγκυρίες περιστάσεων. Αν δε την ώρα της ζωής μας την δεχόμαστε σαν την ώρα, όπου εκδηλώνεται του Θεού το θέλημα για μας και σαν την αποφασιστική, την σπουδαιότατη και μοναδική ώρα της ζωής μας, οποίες ως την ώρα εκείνη κρυμμένες πηγές χαράς, αγάπης και δύναμης θα ξεπηδούσαν και θα ανέβλυζαν από τα βάθη της ψυχής μας!
Να δεχόμαστε, λοιπόν, με σοβαρότητα κάθε άνθρωπο, που συναπαντούμε στον δρόμο της ζωής μας και να παίρνουμε στα σοβαρά κάθε ευκαρία και δυνατότητα να κάνουμε έργο καλό και νάστε βέβαιοι ότι μ’ αυτό τον τρόπο κάνετε αυτό, που θέλει ο Θεός για σας στις συγκεκριμένες εκείνες περιστάσεις, την δεδομένη εκείνη ημέρα και ώρα.
Αν αγαπούσαμε τον Θεό περισσότερο, πόσο εύκολα θα Του εμπιστευόμαστε τον εαυτό μας και τον κόσμο ολόκληρο με όλες τις αντινομίες του και τις ακατανόητες πλευρές του! Όλες οι δυσκολίες οφείλονται στο ότι οι άνθρωποι δεν αγαπούν ο ένας τον άλλον αρκετά. Εκεί όπου υπάρχει αγάπη δεν μπορούν να υπάρχουν δυσκολίες.
Πολλή από την σύγχυση, που υπάρχει ανάμεσα στους σύγχρονους Χριστιανούς, θα διαλύοταν, αν είμαστε πραγματικά Χριστιανοί με την κυριολεκτική, Ευαγγελική σημασία της λέξης, θα λυόταν, ανάμεσα σ’ άλλα, και το θέμα της σημασίας του πόνου στη ζωή,του να υποφέρουμε “όπως ο Κύριος υποφέρει”… και άλλα πολλά. Λαμβάνοντας υπόψη την ακόρεστη και άπληστη προσκόλλησή μας στα αγαθά του κόσμου τούτου – όταν η ίδια η προσκόλληση στα αγαθά του κόσμου τούτου – όταν αυτή η ίδια η προσκόλληση γίνεται πρόξενος πολλού πόνου – για ποιο θρησκευτικό και πνευματικό νόημα της ζωής μας, περιλαμβανομένου και του δικού μας πόνου, μπορούμε να μιλούμε;
πρεσβ. Αλεξάνδρου Ελτσιανίνωφ
Αποδελτίωση: Ορθόδοξο Ιστολόγιο Επαρχίας Αμμοχώστου (11/8/2009)

theomitoros.blogspot.com

πηγή

Διευκρινίσεις ΟΓΑ για τα οικογενειακά επιδόματα

Διευκρινίσεις ΟΓΑ για τα οικογενειακά επιδόματα

Έως τις 18 Νοεμβρίου οι δικαιούχοι πρέπει να υποβάλουν αίτηση για να λάβουν τα οικογενειακά επιδόματα μαζί με την πληρωμή του τέταρτου τριμήνου στις 18 Δεκεμβρίου, όπως τόνισε ο διοικητής του ΟΓΑ Ξενοφών Βεργίνης.

Η διοίκηση του ΟΓΑ επισημαίνει ότι: 
 
α) Οι δικαιούχοι Οικογενειακών Επιδομάτων που έλαβαν προκαταβολή για το α΄ τρίμηνο 2014 υποχρεούνται να υποβάλουν νέες αιτήσεις Α21 για το 2014, δεδομένου ότι οι αιτήσεις Α21 του 2013 δεν λαμβάνονται υπόψη.
 
β) Οι πολίτες να προβαίνουν σε εκτύπωση του εντύπου Α21 και σε έλεγχο των στοιχείων που έχουν δηλώσει και σε περίπτωση που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις να προβαίνουν άμεσα σε διόρθωση - τροποποίηση του Α21, προκειμένου να μην καθυστερήσει η πληρωμή τους.
 
γ) Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους, μέσα από την ειδική εφαρμογή «Πληροφορίες Οικογενειακών Επιδομάτων Α21» που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.oga. gr).

Ο πόνος δικαιολογημένα βγάζει την "πίκρα". Σεβαστόν!

Και δεύτερη συνέντευξη έδωσε η Βέφα Αλεξιάδου


 

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Η Βέφα Αλεξιάδου έδωσε και δεύτερη συνέντευξη, στην οποία μιλά για τον χαμό της κόρης της Αλεξίας, το παράπονο με το οποίο «έφυγε», τα επόμενα σχέδιά της…

τώρα που η κόρη της δεν είναι στη ζωή, αλλά και το πόσο πολύ τους είχε επηρεάσει η κρίση οικογενειακώς.
Σχολιάζοντας το ξέσπασμά της μπροστά στους δημοσιογράφους τη μέρα της κηδείας, είπε:
«Αυτό ήταν κάτι που έπρεπε να ειπωθεί… ότι μια γυναίκα ήταν τόσο άξια κι είχε τέτοια καλή δουλειά, τόσο υψηλού επιπέδου περιοδικό, που το αγόραζε η Ελληνίδα. Τέλος πάντων, κατόπιν εορτής παινεύουμε τους καλούς ανθρώπους. Το πουλάκι μου έφυγε με το παράπονο ότι κανείς δεν είπε μπράβο. Τώρα τι να το κάνουμε το μπράβο. Άχρηστα. Τελείως άχρηστα…»
Έπειτα αναφέρθηκε και στο προσωπικό της παράπονο:
«Καταρχήν το παράπονό μου αυτή την στιγμή είναι χωρίς κακία. Χωρίς να το είχα ανάγκη, εσείς (οι δημοσιογράφοι) οφείλατε να το κάνετε για να τιμήσετε δυο γυναίκες, που νομίζω ότι ξεχωρίζουν. Ποιος καθιέρωσε τη μαγειρική στην Ελλάδα; Ποιός; Μια Βέφα Αλεξιάδου. Ποιος κρατάει το επίπεδο ψηλά και δεν άρχισε να κάνει διαφήμιση από εδώ και από εκεί και μια  μέρα να λέει φάτε αυτό και αύριο φάτε εκείνο. Ξέρεις τι λεφτά μπορούσα να βγάλω από διαφήμιση; Την έκανα; Όχι. Σέβομαι το κοινό μου!»
Σχολιάζοντας το τελευταίο editorial που είχε γράψει η Αλεξία Αλεξιάδου λίγο καιρό πριν φύγει από την ζωή, η Βέφα εξήγησε πως η κόρη της δεν αναφερόταν στα δικά της οικονομικά:
«Ένας σωστός επιχειρηματίας ποτέ δεν αφήνει να μην έχει κάποιο απόθεμα σε μια τράπεζα για να ζήσει στην κακιά ώρα. Οι επιχειρηματίες της δεκάρας, αυτοί τα τρώνε όλα και μένουν στην ψάθα. Λοιπό δεν συντρέχει τίποτα. Ότι περνάμε δύσκολα, όπως ο κάθε Έλληνας, ναι. Ότι προσέχω να μη κάψω πολύ το ρεύμα, έτοιμα λεφτά τρώω, απ΄όπου μπορώ να κάνω οικονομία, κάνω. Όπως πρέπει να κάνει κάθε Έλληνας αν έχει δυο πεντάρες στην μπάντα. Την ζωή του την περιορίζει».
Μάλιστα, αποκάλυψε πως το ταξίδι που είχε προγραμματίσει η Αλεξία στην Νέα Υόρκη, θα το πραγματοποιήσει εκείνη:
«Θα πάω εγώ τώρα. Θα πηγαίναμε μαζί, αλλά θα πάω εγώ. Εκεί δεν μπορώ να αρνηθώ να πάω και να το ακυρώσω. Στην Σύρο ήταν να πάμε αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά το ακύρωσα. Θα ήμασταν μαζί με το κορίτσι μου. Εκείνη ήταν ο αρχηγός, εγώ πλέον στεκόμουν by side. Και στην Αμερική το ίδιο, γιατί ήξερε πολύ καλά την γλώσσα, την οποία εγώ δεν ξέρω βέβαια, αλλά δεν την μιλώ άνετα. Εκείνη κρατούσε τα ηνία. Δεν ήταν κολαούζο της μητέρας της, αλλά ήταν πάνω από μένα», προσθέτοντας πως θα συνεχίσει επίσης το περιοδικό που εξέδιδε η κόρη της:
«Εγώ θα συνεχίσω το περιοδικό όσο αντέξω και όσο μπορώ. Έτσι κι αλλιώς αυτή τη στιγμή δεν έχω κάτι άλλο αν και ετοιμάζω ένα πολύ δυνατό project που θα βγει Φεβρουάριο-Μάρτιο».
Αναφερόμενη στις κρίσεις άσθματος που πάθαινε η Αλεξία, είπε:
«Είχε άσθμα από τριών ετών. Πάθαινε πολύ ελαφριές κρίσεις. Έπαθε μια κρίση πριν 5-6 χρόνια και πήγε πάλι στο νοσοκομείο, αλλά τότε τα κατάφερε και το ξεπέρασε. Αυτή τη φορά δεν το ξεπέρασε. Ήταν και πολύ στεναχωρημένη και πιεσμένη. Πίεση, πίεση από παντού. Τα παιδιά στο σχολείο, να ετοιμάσει το φαγητό, να σηκωθεί να φύγει να κάνει κάποια ψώνια πρωί-πρωί να υπάρχουν στο σπίτι, χωρίς κοπέλα βέβαια, Γιατί είχαμε να φάμε, αλλά δεν είχαμε πλέον την δυνατότητα να κρατάμε κοπέλα με 800 ευρώ. Δεν μπορούσαμε. Από κει και πέρα με τον άντρα της πήγαιναν στο γραφείο, να νοιαστεί για το περιοδικό και να κάνει ο,τι πιο ωραίο μπορούσε. Γύριζε στις 3, έπρεπε να είναι στη στάση για να πάρει τα παιδιά της, να γυρίσει σπίτι της, να φάνε όλοι μαζί, να παίξουν λιγάκι, να δούνε λίγη τηλεόραση, να διαβάσει τα παιδιά και από εκεί νωρίς για ύπνο πάλι».
Όσο για το αν σκοπεύει να κάνει και πάλι τηλεόραση; Απαντά πως «δεν με ενδιαφέρει. Εγώ έχω φύγει… αφού με καλούν να παρουσιάσω και δεν πάω. Κάνω άλλα πράγματα. Δεν σταμάτησε να δουλεύει το μυαλό μου. Πιστεύω στο Θεό, δεν πρόκειται να λυγίσω».
πηγή

Η Ελένη Γκίκα στην Θεσσαλία

Άμα λάχει, το μαθαίνεις και τυχαία απ' το Φεις, παρόλο που έχεις κατεβάσει ρολά!
Γιατί, όχι!
"Μπράβο", Αργυρώ Μουντάκη!
"Συγχαρητήρια Θερμά", Ελένη!
"Εύγε", Θεσσαλία!

Η Ελένη Γκίκα προστέθηκε με ετικέτα στη φωτογραφία της Αργυρώ Μουντάκη.
Στο περίπτερο στο Σύνταγμα με έχουν μάθει, είμαι εκείνη που παραγγέλνει κάθε Κυριακή τη ΘΕΣΣΑΛΙΑ της Κυριακής. Με λαχτάρα την παίρνω στα χέρια μου κάθε φορά.Γιατί αγαπάω τη ΘΕΣΣΑΛΙΑ και με τις δύο έννοιες. Η Ελένη Γκίκα με έκανε να λαχταράω να την πάρω πολύ πιο γρήγορα στα χέρια μου! Ευχαριστώ γι' αυτήν την εξαιρετική συνέντευξη σε πρώτο πρόσωπο!
Για καλύτερη ανάγνωση ηλεκτρονικά στο http://www.kalendis.gr/images/apodeltiosi/gika-thesalia.pdf
Στο περίπτερο στο Σύνταγμα με έχουν μάθει, είμαι εκείνη που παραγγέλνει κάθε Κυριακή τη ΘΕΣΣΑΛΙΑ της Κυριακής. Με λαχτάρα την παίρνω στα χέρια μου κάθε φορά.Γιατί αγαπάω τη ΘΕΣΣΑΛΙΑ και με τις δύο έννοιες. Η Ελένη Γκίκα με έκανε να λαχταράω να την πάρω πολύ πιο γρήγορα στα χέρια μου! Ευχαριστώ γι' αυτήν την εξαιρετική συνέντευξη σε πρώτο πρόσωπο!

Για καλύτερη ανάγνωση ηλεκτρονικά στο http://www.kalendis.gr/images/apodeltiosi/gika-thesalia.pdf




«Πετάει» στο εξωτερικό η Ζαγορίν ~ Ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή


«Πετάει» στο εξωτερικό η Ζαγορίν ~ Ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή


«Πετάει» στο εξωτερικό η Ζαγορίν ~ Ενέκρινε η Ευρωπαϊκή ΕπιτροπήΜε τα τέσσερα νέα προγράμματα της Ελλάδος για την προώθηση αγροτικών προϊόντων
Τέσσερα προγράμματα προώθησης ελληνικών αγροτικών προϊόντων σε αγορές της Ευρωπαϊκής Ενωσης αλλά και σε τρίτες χώρες ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, συνολικού προϋπολογισμού 10.270.107 ευρώ, εκ των οποίων η Κομισιόν συνεισφέρει τα 5.358.357 ευρώ. Από το Νομό Μαγνησίας όσον αφορά το πρόγραμμα νωπών οπωροκηπευτικών συμμετέχει ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς Πηλίου.
Τα νέα προγράμματα προώθησης περιλαμβάνουν για πρώτη φορά το αιγοπρόβειο κρέας, τόνισε ο Επίτροπος Ντατσιάν Τσιόλος.
Να σημειωθεί ότι τα προγράμματα αυτά εντάσσονται στα 27 νέα προγράμματα για την προώθηση γεωργικών προϊόντων, διάρκειας τριών ετών και συνολικού προϋπολογισμού 77,4 εκατ. ευρώ, που ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στα οποία θα συνδράμει ποσό 39 εκατ. ευρώ.
Πιο αναλυτικά τα εν λόγω προγράμματα για τη χώρα μας είναι τριετή, ως επί το πλείστον τα ανέλαβαν συνεταιριστικές επιχειρήσεις και αφορούν την προώθηση:
  • νωπών οπωροκηπευτικών στην ελληνική αγορά από Συνεταιριστικές οργανώσεις (Συν. Ζαγοράς, ΕΑΣ Νάξου και ΠΕΣ) εκτιμώμενου συνολικού προϋπολογισμού 2.233.020 ευρώ, με κοινοτική συγχρηματοδότηση 1.339.813 ευρώ.
  • προστατευόμενων προϊόντων (ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ) σε Ελλάδα, Γερμανία και Κύπρο, από τις εταιρείες Κρητών Άρτος, ΜΠΟΤΖΑΚΗΣ ΑΕΒΒΤ και ΜΑΣΑΟΥΤΗΣ, εκτιμώμενου συνολικού προϋπολογισμού 2.383.000 ευρώ, με κοινοτική συγχρηματοδότηση 1.191.500 ευρώ.
  • προστατευόμενων προϊόντων (ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ) σε Λευκορωσία, Ρωσία, Τουρκία και Μέση Ανατολή· από Συνεταιριστικές οργανώσεις (Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου, Α.Σ. Κύμης και την MEDITERRA), εκτιμώμενου συνολικού προϋπολογισμού 2.993.087 ευρώ, με κοινοτική συγχρηματοδότηση 1.496.544 ευρώ.
  • μεταποιημένων οπωροκηπευτικών στις αγορές της Λατινικής Αμερικής, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, από την Συνεταιριστική Αγροτική Εταιρική Σύμπραξη ΑΛΜΜΕ εκτιμώμενου συνολικού προϋπολογισμού 2.661.000 ευρώ με κοινοτική συγχρηματοδότηση 1.330.500 ευρώ.

Τα 27 νέα προγράμματα
Τα επιλεχθέντα προγράμματα καλύπτουν διάφορες κατηγορίες προϊόντων, όπως νωπά και επεξεργασμένα φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά, ποιοτικά προϊόντα (προστατευόμενες ονομασίες προέλευσης, προστατευόμενες γεωγραφικές ενδείξεις, εγγυημένα παραδοσιακά ιδιότυπα προϊόντα και οικολογικά προϊόντα), άνθη, ποιοτικό κρέας και, για πρώτη φορά, κρέας αιγοπροβάτων.
Ο επίτροπος Γεωργίας Ντατσιάν Τσόλος δήλωσε σχετικά: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσω την υποστήριξή μας για τα νέα αυτά προγράμματα προώθησης, τα οποία περιλαμβάνουν για πρώτη φορά το αιγοπρόβειο κρέας. Ελπίζω ότι θα τονώσουν την κατανάλωση και τις πωλήσεις στη δύσκολη αυτή περίοδο. Την τελευταία 5ετία, η ΕΕ έχει γίνει καθαρός εξαγωγέας γεωργικών προϊόντων διατροφής, και η αξία των εξαγωγών αυτών αυξάνεται ταχύτερα από τον όγκο τους, καθώς οι καταναλωτές σε άλλα μέρη του κόσμου εκτιμούν τις παραδόσεις, τις ποιοτικές προδιαγραφές και τις γεύσεις της Ευρώπης. Τα σημερινά νέα μέτρα θα αυξήσουν περισσότερο αυτή τη φήμη».
Έως τις 15 Ιουνίου 2014, στο πλαίσιο του καθεστώτος ενημέρωσης και προώθησης, οι υπηρεσίες της Επιτροπής έλαβαν 43 προτάσεις για προγράμματα που στοχεύουν τόσο στην εσωτερική αγορά της ΕΕ όσο και σε τρίτες χώρες• οι προτάσεις αυτές εντάσσονται στο δεύτερο «κύμα» επιλογής προγραμμάτων για το 2014. Κατόπιν αξιολόγησης, επιλέχθηκαν για συγχρηματοδότηση 27 προτάσεις προγραμμάτων, εκ των οποίων 21 στοχεύουν στην εσωτερική αγορά και 6 σε τρίτες χώρες. Οι τρίτες χώρες και οι περιφέρειες στις οποίες στοχεύουν τα προγράμματα είναι η Βόρεια Αμερική, η Λατινική Αμερική, η Μέση Ανατολή, η Νοτιοανατολική Ασία, η Ιαπωνία, η Βόρεια Αφρική και η Τουρκία.
Επιπλέον, δύο από τα εγκριθέντα προγράμματα είναι πολυπρογράμματα, δηλαδή υποβλήθηκαν από οργανισμούς εγκατεστημένους σε διάφορα κράτη μέλη, οι οποίοι διεξάγουν από κοινού μια εκστρατεία προώθησης. Στο πλαίσιο της πρόσφατα εγκριθείσας μεταρρύθμισης της πολιτικής προώθησης προϊόντων, θα ενθαρρύνονται ακόμη περισσότερο τέτοιου είδους εκστρατείες.

Ποιοι ανασφάλιστοι έχουν δικαίωμα να αποκτήσουν βιβλιάριο ασθενείας


.Ποιοι ανασφάλιστοι έχουν δικαίωμα να αποκτήσουν βιβλιάριο ασθενείας
9d8ed4a6a0192d4d844c8be6643abc55_L
Δικαίωμα βιβλιαρίου ασθενείας, έχουν ανασφάλιστοι πολίτες,... ανεξάρτητα εάν είναι άνεργοι για μεγάλο χρονικό διάστημα ή έχουν μείνει χωρίς ασφάλιση, λόγω χρεών.
Οι κατηγορίες των πολιτών, που ενώ είναι ανασφάλιστοι, τους παρέχεται η δυνατότητα της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, δηλαδή αποκτούν βιβλιάριο ασθενείας, για διάστημα από 6 μήνες έως και δύο χρόνια, ανάλογα με τα χρόνια προϋπηρεσίας, είναι οι εξής:
* Άνεργοι ηλικίας έως 29 ετών. Για να μπορέσουν να ασφαλιστούν θα πρέπει να μην έχουν υπερβεί το 29ο έτος της ηλικίας τους, όπως επίσης και να είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ, τουλάχιστον δύο μήνες πριν από την υποβολή της αίτησης και να κατέχουν την ανάλογη κάρτα ανεργίας. Οι άνεργοι αυτοί μπορούν να ασφαλιστούν στο ΙΚΑ. 
* Μακροχρόνια άνεργοι άνω των 55 ετών: Καλύπτονται από το ΙΚΑ για παροχές ασθενείας σε είδος με την προϋπόθεση ότι έχουν πραγματοποιήσει στο ΙΚΑ τουλάχιστον 3.000 Ημέρες Ασφάλισης (ΗΑ). * Άνεργοι ηλικίας 29 – 55 ετών: Πρόκειται για ελεύθερους επαγγελματίες, που διακόπτουν τη δραστηριότητά τους, αλλά χρωστούν εισφορές προς το Ταμείο τους. Για την περίπτωση των εγγεγραμμένων ανέργων στον ΟΑΕΔ, για να χορηγηθεί βιβλιάριο ασθενείας για δύο έτη θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 600 Ημέρες Ασφάλισης με όριο ηλικίας τα 29 έτη. Κάθε επιπλέον έτος απαιτούνται άλλες 100 Ημέρες Ασφάλισης, με αποτέλεσμα ένας άνεργος που έχει μπει στο 55ο έτος της ηλικίας του να χρειάζεται το λιγότερο 3.000 ένσημα. 
* Ανασφάλιστοι που δεν έχουν εργαστεί ποτέ στο παρελθόν ή έχουν χρέη προς τον ασφαλιστικό τους φορέα. * Ελεύθεροι επαγγελματίες που έχουν δημιουργήσει οφειλές προς τον ΟΑΕΕ ή προς το ΕΤΑΑ και το ετήσιο εισόδημά τους για τα έτη από το 2011 έως και το 2013, δεν ξεπέρασε τα 12.000 ευρώ.
πηγή

Τι φτερούγισμα, παιδί μου, οι άγγελοι!

«Τι φτερούγισμα, παιδί μου, οι άγγελοι! Το τι γίνεται μέσα εδώ στο Ιερό κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας δεν λέγεται…»


 
Ο μακαριστός πατήρ Ιάκωβος μας λέει τα όσα γίνονται μέσα στη Θεία Λειτουργία
 
Ο μακαριστός πατήρ Ιάκωβος, ο  άγιος αυτός Ιερεύς και Λειτουργός του Υψίστου, μου είπε σε μια επίσκεψη μου στο μοναστήρι τα εξής
 
«Οι χριστιανοί μας, πάτερ μου, είναι δυστυχώς τυφλοί πνευματικά και δεν βλέπουν τα όσα γίνονται μέσα στη Θεία Λειτουργία.
 
Μια φορά λειτουργούσα και δεν μπορούσα να κάμω την Μεγάλη Είσοδο. Στο Χερουβικό καθηλώθηκα μπροστά στην Αγία Τράπεζα, ακίνητος απ’ αυτά πού έβλεπα… Η μία θεωρία διεδέχετο την άλλη.
 
– Τί έβλεπες, πατέρα μου; τον ρώτησα εκστατικός.
 
Αλλά εκείνος δεν μου απάντησε και συνέχισε:
 
–Ο ψάλτης συνεχώς επαναλάμβανε «ως τον Βασιλέα των όλων υποδεξόμενοι…», οπότε ξαφνικά νιώθω κάποιον να με σπρώχνη στον ώμο και να με οδηγεί στην Αγία Πρόθεσι.
 
Νόμισα πώς ήταν ο ψάλτης και είπα μέσα μου:
 
«Ο ευλογημένος! Τόση ασέβεια! Μπήκε από την Ωραία Πύλη και με σπρώχνει;»!
 
 Οπότε γυρίζω και βλέπω μια τεράστια φτερούγα, πού την είχε περάσει ο  Αρχάγγελος από τον ώμο μου και με ωδηγούσε να κάμω την Μεγάλη Είσοδο!…
 
Το τί γίνεται εδώ μέσα στο Ιερό κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας δεν λέγεται…».
Αυτά περίπου μου είπε και εθαύμασα…
«Πολλές φορές δεν μπορώ ν’ αντέξω, απ’ αυτά πού βλέπω, και κάθομαι στην καρέκλα, οπότε ωρισμένοι συλλειτουργοί μου νομίζουν ότι κάτι δεν πάει καλά με την υγεία μου και ανησυχούν…, αλλά δεν ξέρουν τί βλέπω και τί ακούω…
Τί φτερούγισμα, παιδί μου, οι  Άγγελοι!… Τί φτερούγισμα!…
 
 Μόλις ο Ιερεύς  πει το «Δι’ ευχών», φεύγουν οι ουράνιες Δυνάμεις και μέσα στο Ιερό έχουμε πλέον απόλυτη ησυχία…»
πηγή
πηγή

Παντρεύτηκαν στο βυθό της Κρήτης


Παντρεύτηκαν στο βυθό της Κρήτης (video)



Η αγάπη τους για τις καταδύσεις τους έφερε κοντά γι’ αυτό και θέλησαν ν’ ανταλλάξουν αιώνιους όρκους αγάπης στο βυθό της θάλασσας.
Γαμοπίλαφο, λαγούτο αλλά και κρητική λύρα με… φόντο τον βυθό της θάλασσας είχε ένας γάμος που τελέστηκε πριν λίγες ημέρες στη Κρήτη.
Όλα ξεκίνησαν πριν δύο χρόνια όταν ο Ζαχάρα από τη Νότιο Αφρική γνώρισε την γυναίκα των ονείρων του, την Ρενάτα από την Ουγγαρία.
Η αγάπη τους για τις καταδύσεις τους έφερε κοντά γι’ αυτό και θέλησαν ν’ ανταλλάξουν αιώνιους όρκους αγάπης στο βυθό της θάλασσας.
Το λαμπερό ζευγάρι τα τελευταία δύο χρόνια κάνει καταδύσεις μαζί εξερευνώντας τον κόσμο της θάλασσας σε διάφορα σημεία του κόσμου, επέλεξαν όμως τον βυθό της Κρήτης – και συγκεκριμένα το καταδυτικό κέντρο του ξενοδοχείου «Καλυψώ Cretan Village» – για να ενωθεί με τα ιερά δεσμά του γάμου.
πηγή www.protothema.gr

Δημόσιος θηλασμός 14 γυναικών στην παραλία του Βόλου

Δημόσιος θηλασμός 14 γυναικών στην παραλία του Βόλου










Ανταποκρίθηκαν οι Βολιώτισσες στο κάλεσμα για δημόσιο θηλασμό στο πάρκο του Αγίου Κωνσταντίνου στην παραλία της πόλης, που διοργάνωσε το πανελλήνιο δίκτυο εθελοντικών ομάδων υποστήριξης μητρικού θηλασμού και μητρότητας σε περισσότερες από 50 πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Δέκα τέσσερις κυρίες με τους συζύγους και τα παιδιά τους προσήλθαν στο πάρκο και συμμετείχαν στο δημόσιο θηλασμό για να αποδείξουν την σπουδαιότητα να μεγαλώνουν τα παιδιά τους με μητρικό γάλα. Σε όλη τη διάρκεια του θηλασμού καλλιτέχνιδα έπαιζε άρπα χαλαρώνοντας μητέρες και βρέφη. Στις μητέρες δόθηκε πιστοποιητικό συμμετοχής.
Ο  5ος πανελλαδικός ταυτόχρονος δημόσιος θηλασμός, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εορτασμού της Εβδομάδας Μητρικού Θηλασμού (1-7 Νοεμβρίου). Η φετινή εκδήλωση είχε θέμα «Θηλασμός: Οφέλη για μια ζωή!».
Το ευρύτερο μήνυμα και της εκδήλωσης είναι η απενεχοποίηση του δημόσιου θηλασμού και η επανεξοικείωση της κοινωνίας μας με την εικόνα της θηλάζουσας μητέρας. Η επιθυμία των μητέρων για επιστροφή στο θηλασμό, παράλληλα με το πλήθος των δυσκολιών από εξωγενείς συνήθως παράγοντες που καλούνται να αντιμετωπίσουν, γέννησε την ανάγκη δημιουργίας τοπικών εθελοντικών υποστηρικτικών ομάδων θηλασμού.
Στις ομάδες, μητέρες από όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό βοηθούν άλλες μητέρες να μάθουν την μητρική τέχνη του θηλασμού, ενημερώνονται, έρχονται σε επαφή, μοιράζονται τις αγωνίες, τις ανησυχίες και τις εμπειρίες τους, αλληλοϋποστηρίζονται, παίρνουν δύναμη και κουράγιο.

«Βγήκαν λάδι» για χρέη εκατομμυρίων ΒΟΛΙΩΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ

«Βγήκαν λάδι» για χρέη εκατομμυρίων ΒΟΛΙΩΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ


«Βγήκαν λάδι» για χρέη εκατομμυρίων ΒΟΛΙΩΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ           Με πιο σκληρό ποινολόγιο και αγωγές για καταδολίευση σκοπεύει το ΥΠΟΙΚ να «πιάσει» στη φάκα μεγαλοφοροφυγάδες 
«Φέσωσαν» το δημόσιο εκατομμύρια ευρώ και την «έβγαλαν καθαρή» με μόνο λίγες χιλιάδες ευρώ. Σε τρεις χαρακτηριστικές περιπτώσεις Βολιώτες επαγγελματίες που «χρέωσαν» την εφορία με οφειλές από 1,5 εκ. ευρώ μέχρι και 4,5 εκ. ευρώ δικάστηκαν με δυνατότητα εξαγοράς της ποινής στο ποσό των 76.000 ευρώ!
Την ίδια ώρα εκατοντάδες μικροεπαγγελματίες και μικρομεσαίοι επιχειρηματίες δεν μπορούν να εξασφαλίσουν φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, στερούνται ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης για χρέη των 20.000 και 30.000 ευρώ και σέρνονται στα δικαστήρια.
Ρεπορτάζ: ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ
Η τελευταία απόφαση που εκδικάστηκε πριν από λίγες εβδομάδες στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Βόλου αφορούσε σε επαγγελματία που χρωστούσε στο Δημόσιο και παραβίασε τις προθεσμίες καταβολής των οφειλών. Ετσι ενώ έφτασε ατομικά να οφείλει συνολικά το ποσό των 4,7 εκ. ευρώ τα οποία είχαν βεβαιωθεί στη ΔΟΥ Βόλου και έγιναν ληξιπρόθεσμα, παραβίασε με πρόθεση, όπως τονίστηκε από το δικαστήριο, την προθεσμία καταβολής των οφειλών του και δεν εξόφλησε ποτέ.
Το τριμελές Πλημμελειοδικείο Βόλου τον καταδίκασε σε φυλάκιση πέντε χρόνων, απόφαση που μάλιστα έχει ανασταλτικό χαρακτήρα και με δυνατότητα εξαγοράς της ποινής με 20 ευρώ την ημέρα, ήτοι συνολικά να πληρώσει περίπου 76.000 ευρώ, όταν οι συνολικές οφειλές προς το Δημόσιο ήταν 4,6 εκ. ευρώ!!
Αντίστοιχα πριν από λίγους μήνες, δύο επιχειρηματίες από την ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας καταδικάστηκαν σε φυλάκιση τριών χρόνων για χρέη 1,5 εκ. ευρώ και πάλι με αναστολή και δικαίωμα εξαγοράς της ποινής προς 5 ευρώ την ημέρα, δηλαδή περίπου 43.000 ευρώ. Έχοντας μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις φροντίσει να «μεταφέρουν» την περιουσία τους σε παιδιά και εγγόνια, δεν κινδυνεύουν με κατασχέσεις ακίνητης περιουσίας.
Ετσι το «πάρτι» εις βάρος των πολλών συνεχίζεται μαζί με την «ασυλία» σε μεγαλοφοροφυγάδες που παραμένει άγνωστο εάν ελέγχθηκαν ποτέ οι τραπεζικές τους καταθέσεις τις περιόδους που δημιούργησαν τα μεγάλα χρέη στο Δημόσιο και εάν προχώρησαν σε εικονικές μεταβιβάσεις ακινήτων προκειμένου να μην «χάσουν» περιουσιακά στοιχεία.
Ερωτηματικά ζητούν απαντήσεις 
Οι παραπάνω περιπτώσεις δεν είναι οι μοναδικές καθώς καθημερινά σε όλη την επικράτεια υπάρχουν αντίστοιχες υποθέσεις για τις οποίες μεγαλοφοροφυγάδες έχουν «ξεφύγει» με ποινές χάδι και με περιουσίες ατόφιες μετά από αυτό αφού χρειάστηκε να καταβάλλουν ελάχιστα χρήματα έναντι όσων χρωστούσαν για να πάψει κάθε ποινική δίωξη εναντίον τους.
Κύκλοι του νομικού και του επαγγελματικού κόσμου της περιοχής που ρωτήθηκαν από τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ εξέφραζαν πραγματικά την απογοήτευσή τους τονίζοντας ότι «η Πολιτεία λειτουργεί με δύο μέτρα και δύο σταθμά, καθώς για πολύ μεγάλα ληξιπρόθεσμα χρέη, επιχειρηματίες έχουν «απαλλαγεί» καταβάλλοντας επουσιώδη ποσά, όταν μικρομεσαίοι και μικροεπαγγελματίες έχασαν εκτός από τα μαγαζιά τους και τα σπίτια τους προκειμένου να ξεχρεώσουν το Δημόσιο.
«Το κράτος έπρεπε να έχει αναπτύξει μηχανισμούς που να ελέγχουν καταρχήν εάν υπάρχει πρόθεση και δόλος όταν βλέπουν μεγαλοεπιχειρηματίες να παραμένουν μεγάλοι οφειλέτες και ενώ μπορούν να ξεχρεωθούν, μόνο και μόνο για να πληρώσουν λιγότερα και να απαλλαγούν από κάθε ποινική δίωξη. Δεν είναι δυνατόν για παράδειγμα να μην ελέγχονται τραπεζικοί λογαριασμοί ή εάν βγήκαν χρήματα στο εξωτερικό, την περίοδο που ο επιχειρηματίας που ελέγχεται, χρωστούσε στο Δημόσιο εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ» υπογράμμισε νομικός του Βόλου που ασχολείται με παρόμοιες υποθέσεις και έχει παρακολουθήσει πολλές ανάλογες υποθέσεις.
«Επιβάλλεται να εξετάζεται επίσης εάν υπάρχει δόλια προσπάθεια του οφειλέτη να αποφύγει την εκπλήρωση των υποχρεώσεών του προς τους δανειστές του, μεταβιβάζοντας ή αποκρύπτοντας τα περιουσιακά του στοιχεία» συμπληρώνει ο ίδιος , εκτιμώντας ότι στις περισσότερες περιπτώσεις , υφίσταται καταδολίευση δανειστών, η οποία θεωρείται ποινικό αδίκημα και έχει ποινικής και αστικής φύσεως συνέπειες.
Ως ποινικό αδίκημα, η καταδολίευση των δανειστών συνιστά ωστόσο πλημμέλημα, που τιμωρείται με μέγιστη ποινή φυλάκισης τα 2 έτη ή με χρηματική ποινή. Μάλιστα για να ασκηθεί ποινική δίωξη, απαιτείται έγκληση εκ μέρους του δανειστή, η οποία ασκείται εντός 3 μηνών, από τότε που πληροφορήθηκε την καταδολιευτική πράξη (π.χ με έλεγχο στο υποθηκοφυλακείο) ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι τιμωρείται και εκείνος που δέχεται την καταδολιευτική ή εικονική μεταβίβαση, π.χ. τα τέκνα, που δέχθηκαν μία δωρεά από τον οφειλέτη-πατέρα τους, γνωρίζοντας ότι γίνεται για λόγους αποφυγής υποχρεώσεων του πατέρα.
Τρέχουν να αλλάξουν το νόμο
Το Υπουργείο Οικονομικών βλέποντας τη μεγάλη απώλεια εσόδων, σκοπεύει να προχωρήσει σε «στενό μαρκάρισμα» για τους μεγαλοοφειλέτες και συγκεκριμένα για όσους χρωστούν στο Δημόσιο πάνω από 300.000 ευρώ με την ενεργοποίηση μέτρων που δεν είχαν αξιοποιηθεί ποτέ στο παρελθόν, όπως η άσκηση αγωγής καταδολίευσης. Πρόκειται για ένα μέτρο που θα δίνει το δικαίωμα στο Δημόσιο να προχωρεί στην κατάσχεση ακινήτων τα οποία είχε στην κατοχή του ο οφειλέτης, αλλά τα μεταβίβασε εικονικά σε συγγενικά του πρόσωπα (παιδιά, σύζυγο, εγγόνια) προκειμένου να αποφύγει τις κατασχέσεις και τους πλειστηριασμούς. Αντίθετα, με επιείκεια θα αντιμετωπίζονται οι μικροί οφειλέτες καθώς το ΥΠΟΙΚ στη σύνταξη ενός νέου «φιλικότερου» ποινολογίου, αλλά και στην προώθηση μιας νέας ρύθμισης με την οποία δεν θα διώκονται ποινικά και δεν θα οδηγούνται στη φυλακή οι οφειλέτες του Δημοσίου που αποδεδειγμένα αδυνατούν να καταβάλουν τις οφειλές τους.
Το άγριο κυνηγητό των μεγαλο-οφειλέτων και συγκεκριμένα όσων χρωστούν πάνω από 300.000 ευρώ θα περιλαμβάνει διαδικασίες που θα προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς όπως οι δεσμεύσεις περιουσιακών στοιχείων και οι κατασχέσεις κινητών αξιών και ακινήτων, ενώ και οι πλειστηριασμοί θα γίνονται με διαδικασίες-εξπρές.
Εννέα μήνες πάντως μετά την ενεργοποίηση του νέου συστήματος προστίμων και τόκων που ανεβάζει απότομα την οφειλή από τους πρώτους κιόλας μήνες καθυστέρησης της πληρωμής, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων εκτιμά ότι το σύστημα αυτό δεν αποδίδει και θα πρέπει να επανεξεταστεί, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες θα εισηγηθεί «ψαλίδισμα» των προστίμων.
Στόχος είναι να ενισχυθεί η εισπραξιμότητα των χρηματικών προστίμων και παράλληλα να μπει «φρένο» στη διόγκωση των ληξιπρόθεσμων χρεών που αγγίζουν τα 70 δισ. ευρώ. Όπως έχει διαπιστωθεί, μεγάλο μέρος των οφειλών -περίπου το 38%- προέρχεται από πρόστιμα που έχουν επιβληθεί και μένουν απλήρωτα, ενώ μόλις το 0,3% των προστίμων εισπράττεται.
 Ερωτηματικά και για τα δάνεια 
Ενόψει εξάλλου της συζήτησης και της ψήφισης της ρύθμισης για τα κόκκινα επιχειρηματικά δάνεια, επίσης εγείρονται σοβαρά ερωτηματικά κυρίως όσον αφορά το τι μέλλει γενέσθαι με τα «θαλασσοδάνεια» των πολλών εκατομμυρίων ευρώ καθώς η επίμαχη τροπολογία δίνει τη δυνατότητα ρύθμισης επιχειρηματικών δανείων μέχρι και 1 εκ. ευρώ. Για τα μεγαλύτερα δάνεια το τοπίο παραμένει θολό καθώς δεν υπάρχει καμία νομοθετική πρόβλεψη.




Stavento feat. Βιολέττα Νταγκάλου "Για σένα που λατρεύω"


Stavento feat. Βιολέττα Νταγκάλου "Για σένα που λατρεύω" - OFFICIAL LYRIC VIDEO

Μουσική / Στίχοι: ΜΕΘ

Μην ξεχάσεις να πατήσεις SUBSCRIBE!

Like STAVENTO: https://www.facebook.com/stavento
Follow STAVENTO: https://twitter.com/ST4VENTO
Official Stavento Site: http://www.stavento.gr/

Spotify: http://open.spotify.com/user/stavento

ΔΙΟΔΙΑ: Αθωωτική απόφαση για το αδίκημα περί …Διέγερσης

....Υπολειτουργώ, γνωστόν!
Κι απόψε για λίγο κάθισα και με βρίσκει ξημέρωμα...
"Κόβω" όσο γίνεται, "υποχρεώσεις".
Τα σημαντικά όμως, όταν τα μαθαίνω, έστω και κατόπιν εορτής, θα ενημερώνω!

Διαβάστε το υπόμνημα για τις δίκες των Διοδίων, ΕΔΩ!
Είναι σημαντικότατο!