Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Ο πόνος δικαιολογημένα βγάζει την "πίκρα". Σεβαστόν!

Και δεύτερη συνέντευξη έδωσε η Βέφα Αλεξιάδου


 

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Η Βέφα Αλεξιάδου έδωσε και δεύτερη συνέντευξη, στην οποία μιλά για τον χαμό της κόρης της Αλεξίας, το παράπονο με το οποίο «έφυγε», τα επόμενα σχέδιά της…

τώρα που η κόρη της δεν είναι στη ζωή, αλλά και το πόσο πολύ τους είχε επηρεάσει η κρίση οικογενειακώς.
Σχολιάζοντας το ξέσπασμά της μπροστά στους δημοσιογράφους τη μέρα της κηδείας, είπε:
«Αυτό ήταν κάτι που έπρεπε να ειπωθεί… ότι μια γυναίκα ήταν τόσο άξια κι είχε τέτοια καλή δουλειά, τόσο υψηλού επιπέδου περιοδικό, που το αγόραζε η Ελληνίδα. Τέλος πάντων, κατόπιν εορτής παινεύουμε τους καλούς ανθρώπους. Το πουλάκι μου έφυγε με το παράπονο ότι κανείς δεν είπε μπράβο. Τώρα τι να το κάνουμε το μπράβο. Άχρηστα. Τελείως άχρηστα…»
Έπειτα αναφέρθηκε και στο προσωπικό της παράπονο:
«Καταρχήν το παράπονό μου αυτή την στιγμή είναι χωρίς κακία. Χωρίς να το είχα ανάγκη, εσείς (οι δημοσιογράφοι) οφείλατε να το κάνετε για να τιμήσετε δυο γυναίκες, που νομίζω ότι ξεχωρίζουν. Ποιος καθιέρωσε τη μαγειρική στην Ελλάδα; Ποιός; Μια Βέφα Αλεξιάδου. Ποιος κρατάει το επίπεδο ψηλά και δεν άρχισε να κάνει διαφήμιση από εδώ και από εκεί και μια  μέρα να λέει φάτε αυτό και αύριο φάτε εκείνο. Ξέρεις τι λεφτά μπορούσα να βγάλω από διαφήμιση; Την έκανα; Όχι. Σέβομαι το κοινό μου!»
Σχολιάζοντας το τελευταίο editorial που είχε γράψει η Αλεξία Αλεξιάδου λίγο καιρό πριν φύγει από την ζωή, η Βέφα εξήγησε πως η κόρη της δεν αναφερόταν στα δικά της οικονομικά:
«Ένας σωστός επιχειρηματίας ποτέ δεν αφήνει να μην έχει κάποιο απόθεμα σε μια τράπεζα για να ζήσει στην κακιά ώρα. Οι επιχειρηματίες της δεκάρας, αυτοί τα τρώνε όλα και μένουν στην ψάθα. Λοιπό δεν συντρέχει τίποτα. Ότι περνάμε δύσκολα, όπως ο κάθε Έλληνας, ναι. Ότι προσέχω να μη κάψω πολύ το ρεύμα, έτοιμα λεφτά τρώω, απ΄όπου μπορώ να κάνω οικονομία, κάνω. Όπως πρέπει να κάνει κάθε Έλληνας αν έχει δυο πεντάρες στην μπάντα. Την ζωή του την περιορίζει».
Μάλιστα, αποκάλυψε πως το ταξίδι που είχε προγραμματίσει η Αλεξία στην Νέα Υόρκη, θα το πραγματοποιήσει εκείνη:
«Θα πάω εγώ τώρα. Θα πηγαίναμε μαζί, αλλά θα πάω εγώ. Εκεί δεν μπορώ να αρνηθώ να πάω και να το ακυρώσω. Στην Σύρο ήταν να πάμε αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά το ακύρωσα. Θα ήμασταν μαζί με το κορίτσι μου. Εκείνη ήταν ο αρχηγός, εγώ πλέον στεκόμουν by side. Και στην Αμερική το ίδιο, γιατί ήξερε πολύ καλά την γλώσσα, την οποία εγώ δεν ξέρω βέβαια, αλλά δεν την μιλώ άνετα. Εκείνη κρατούσε τα ηνία. Δεν ήταν κολαούζο της μητέρας της, αλλά ήταν πάνω από μένα», προσθέτοντας πως θα συνεχίσει επίσης το περιοδικό που εξέδιδε η κόρη της:
«Εγώ θα συνεχίσω το περιοδικό όσο αντέξω και όσο μπορώ. Έτσι κι αλλιώς αυτή τη στιγμή δεν έχω κάτι άλλο αν και ετοιμάζω ένα πολύ δυνατό project που θα βγει Φεβρουάριο-Μάρτιο».
Αναφερόμενη στις κρίσεις άσθματος που πάθαινε η Αλεξία, είπε:
«Είχε άσθμα από τριών ετών. Πάθαινε πολύ ελαφριές κρίσεις. Έπαθε μια κρίση πριν 5-6 χρόνια και πήγε πάλι στο νοσοκομείο, αλλά τότε τα κατάφερε και το ξεπέρασε. Αυτή τη φορά δεν το ξεπέρασε. Ήταν και πολύ στεναχωρημένη και πιεσμένη. Πίεση, πίεση από παντού. Τα παιδιά στο σχολείο, να ετοιμάσει το φαγητό, να σηκωθεί να φύγει να κάνει κάποια ψώνια πρωί-πρωί να υπάρχουν στο σπίτι, χωρίς κοπέλα βέβαια, Γιατί είχαμε να φάμε, αλλά δεν είχαμε πλέον την δυνατότητα να κρατάμε κοπέλα με 800 ευρώ. Δεν μπορούσαμε. Από κει και πέρα με τον άντρα της πήγαιναν στο γραφείο, να νοιαστεί για το περιοδικό και να κάνει ο,τι πιο ωραίο μπορούσε. Γύριζε στις 3, έπρεπε να είναι στη στάση για να πάρει τα παιδιά της, να γυρίσει σπίτι της, να φάνε όλοι μαζί, να παίξουν λιγάκι, να δούνε λίγη τηλεόραση, να διαβάσει τα παιδιά και από εκεί νωρίς για ύπνο πάλι».
Όσο για το αν σκοπεύει να κάνει και πάλι τηλεόραση; Απαντά πως «δεν με ενδιαφέρει. Εγώ έχω φύγει… αφού με καλούν να παρουσιάσω και δεν πάω. Κάνω άλλα πράγματα. Δεν σταμάτησε να δουλεύει το μυαλό μου. Πιστεύω στο Θεό, δεν πρόκειται να λυγίσω».
πηγή