Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Σπύρος Παπαδόπουλος: «Ο καρκίνος κάνει την δουλειά του κι εγώ την δική μου»

Σπύρος Παπαδόπουλος: «Ο καρκίνος κάνει την δουλειά του κι εγώ την δική μου»

Σπύρος Παπαδόπουλος: «Ο καρκίνος κάνει την δουλειά του κι εγώ την δική μου»
Αντιμετωπίζει την αρρώστια του με θάρρος, λέει ο παρουσιαστήςΚαλεσμένος στην εκπομπή «Το Πρωινό» βρέθηκε ο Σπύρος Παπαδόπουλος και μεταξύ άλλων μίλησε για το πρόβλημα υγείας του.



Ο παρουσιαστής, έχει μιλήσει ανοιχτά, στο παρελθόν, για τον καρκίνο τον οποίο αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια και δεν δίστασε να απαντήσει για ακόμη μία φορά στις ερωτήσεις που του έγιναν γύρω από την υγεία του.

Αφού προβλήθηκε ένα βίντεο για την πορεία του Σπύρου Παπαδόπουλου, ο ηθοποιός ρωτήθηκε πώς άλλαξε η ζωή του αφότου έμαθε ότι πάσχει από καρκίνο και στάθηκε στις τελευταίες δηλώσεις του παρουσιαστή.

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος εκμυστηρεύτηκε πως δεν έχει αλλάξει τίποτε στην ζωή του από την ημέρα που διαγνώστηκε πως πάσχει από καρκίνο. «Δεν έχει αλλάξει τίποτα απολύτως ούτε στο μυαλό μου και πολύ περισσότερο στον τρόπο ζωής μου».

Ο ίδιος, εξήγησε στους τηλεθεατές, πως έχει κάποιες περίεργες αντιλήψεις για τη ζωή και δεν φοβήθηκε ποτέ την αρρώστια του.

«Είναι θέμα χαρακτήρα. Έτσι είμαι εγώ. Έχω κάποιες περίεργες αντιλήψεις για τη ζωή και όταν είναι κάτι να γίνει θα γίνει. Το σωστό είναι ένας πολιτισμένος άνθρωπος, γιατί εγώ δεν είμαι πολιτισμένος άνθρωπος, να προβλέπει, να κάνει προληπτική ιατρική...Εγώ δεν ήμουν τόσο, απλώς έχω πολύ καλούς φίλους γιατρούς που ήταν δίπλα μου και έτσι το προλάβαμε αλλά νομίζω ότι όταν είναι να γίνει κάτι, που λένε γραφτό, θα γίνει, οπότε μέχρι να γίνει αυτό είπαμε εγώ τη δουλειά μου και αυτός τη δική του».

Στην συνέχεια της συνέντευξής του, ο Σπύρος Παπαδόπουλος τόνισε: «Όσο λιγότερο σκέφτεσαι πράγματα και ασχολείσαι τόσο λιγότερο τρομαγμένος θα πας προς το τέλος».

Τι είπε όμως στον γιο του;  «Του είπα φίλε άμα είναι να γίνει θα γίνει».

Ακόμη τόνισε: «Καλά που φτάσαμε και μέχρι εδώ και βλέπουμε για παρακάτω. Εδώ χάνονται μικρά παιδιά, δεν είναι το ζήτημα αυτό».

Τέλος εξήγησε πως ένα από τα πράγματα που δεν του αρέσουν στην ελληνική κοινωνία είναι είναι ο φόβος των ανθρώπων να μη μαθευτεί πως πάσχουν από καρκίνο εξηγώντας πως είναι λάθος χειρισμός γι'αυτό και ο ίδιος μίλησε δημόσια για την ασθένεια.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το "κάτι" που μένει...