Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Ξενιτεμένο μου πουλί - Το δέμα - ΕΛΤΑ ΒΟΛΟΥ

Ξενιτεμένο μου πουλί  - Το δέμα - ΕΛΤΑ ΒΟΛΟΥ

Συγκινημένη...
 Έφτασε, επιτέλους, κι είναι και Σάββατο!

Κρατούμενη ανάρτηση, απ' τις 4 Δεκέμβρη...
Τι να σας στείλω, μάτια μου;

300 νούμερα, αναμονή! 5 ώρες, γύρα!

Ξενητεμένο μου,  πουλί, ξενητεμένα μου, πουλιά...
με Αγάπη!

"Χρόνια Πολλά", "Καλές Γιορτές", γρήγορα για πάντα κοντά μας, με καλύτερες συνθήκες από πριν!
Είθε, Θεέ μου, ΕΙΘΕ!

ΕΛΤΑ ΒΟΛΟΥ































Ξενιτεμένο μου πουλί - 1980

Στίχοι:  
Γιώργος Αρμένης
Μουσική:  
Χρήστος Λεοντής

Ξενιτεμένο μου πουλί
εκεί στα ξένα που `σαι
σου στέλνω μήλο σέπεται
κυδώνι μαραγκιάζει

Σου στέλνω και το δάκρυ μου
σ’ ένα μικρό μαντίλι
το δάκρυ μου είναι καφτερό
και καίει το μαντίλι

Ξενιτεμένο μου πουλί
εκεί στα ξένα που `σαι
ξένοι σου πλένουν τα σκουτιά
ξένοι στα σαπουνίζουν

Στα πλένουν μια στα πλένουν δυο
στα πλένουν τρεις και πέντε
κι από τις πέντε κι ύστερα
τα ρίχνουν στο σοκάκι

Πάρε ξένε μ’ τα ρούχα σου
πάρε και τα σκουτιά σου
και σύρε στην πατρίδα σου
σε καρτερεί η φαμελιά σου.

1 σχόλιο:

  1. Τεχνικά... μασάει...
    Σαν κι εμένα...
    Τόσα συγκηνητικά γεγονότα, τόσες μέρες, μέσα και η αφυτάδωση, επιτέλους, το φως αυτής της ανάρτησης, μ' έκανε να δακρύσω, σωστά!
    Τα καλύτερα του κόσμου, παιδιά!
    Τα καλύτερα, σε ΟΛΑ τα παιδιά, του κόσμου, παιδιά!
    ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το "κάτι" που μένει...