Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Ζωής Ημερολόγια... Μουσικοί Ιχνηλάτες - Παναγιώτης Μπερλής


Ε, αφού πέτυχα και Νικόλα Μεργιαλή και "Ζωής Ημερολόγια", έκλεισε το πρωινό μου, δεν το συζητάμε!
Λέω χθες στον ξάδελφο:
"Θα με συνοδεύσεις για μια ώρα, να πάμε στο Απέρτο;"
"Πού; Στην Ιάσωνος; Όλη μέρα, εκεί είμαστε!"
Δέσανε τα ξαδέλφια! Θέλουν μακριά, ν' αλλάξουν παραστάσεις!
Δώστε βουνά και θάλασσες, παιδιά, να τους "τρέξω"!
"Γιατί; Μ' είπες να σε πάω και δεν σε πήγα;" τσίμπησε ο άντρας μου!
"Μα, εσύ, παιδάκι μου, τα Σάββατα, τα ξετίναξες! Δε σού 'φτανε η δουλειά, θέλεις και μπάλα! 10 η ώρα, έρχεσαι, πτώμα! Πώς θα ξυπνήσεις στις 4, να ξαναπάς για δουλειά; Σε προσέχω! Δε θέλω να μείνω χήρα!"
Του ' τα, 'πα, του ανθρώπου, ατάκα, κι επί τόπου!
Κάπως, κάπου, κάποτε, θα σας "πετύχω", παιδιά!
Καλή σας επιτυχία και συνέχεια!

Την Καλημέρα μου με ένα "φρέσκο" τραγούδι (Ζωής Ημερολόγια) που παρουσιάσαμε στο "Holy Wood live stage" στην Αθήνα.
"είσαι ένα έργο που το έχω ξαναδεί
κι εγώ κομπάρσος σ' ένα πλάνο δίχως λόγια
Απ' τις αλήθειες σου θυμάμαι....τη σιωπή
κι από τα ψέματα.....Ζωής Ημερολόγια! " ν.μ.

Παναγιώτης Μπερλής, Νίκος Μεργιαλής & οι "Μουσικοί Ιχνηλάτες" live στο "Holy Wood" live...
youtube.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το "κάτι" που μένει...