Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

10 Βιβλία

(συνέχεια)

Με κάλεσε η Κατερίνα Δεστάπα στο ‪#‎bookchallenge‬ .
Τα 10 βιβλία που-άλλο λίγο,άλλο πολύ-έχουνε μείνει στη σκέψη μου,είναι τα εξής:
1.Η τριλογία του Αρχοντα των Δαχτυλιδιών/Τζον Ρόλαντ Ροὐελ Τόλκιν
2.Ο Αλχημιστής/Πάολο Κοέλιο.
3.Ο Μικρός Πρίγκηπας/Αντουάν Ντε Σαιντ Εξυπερύ.
4.Ο Δρόμος του Ειρηνικού Πολεμιστή/Νταν Μίλμαν
5.Το Υπόγειο/Φιοντόρ Ντοστογιέφσκυ
6.Η Ουράνια Προφητεία/Τζέιμς Ρέντφιλντ
7.13 Φεγγάρια Μετά/Φρίντα Μπιούμπι
8.Ροκ Μυθιστόρημα/Αρης Σάρτας
9.Ο Γλάρος Ιωνάθαν Λίβινγκστον/Ρίτσαρντ Μπάχ
10.100 Χρόνια Μοναξιάς/Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκεζ.
Δεν μου αρέσειΔεν μου αρέσει · ·

Απαντώ στη Κατερίνα Δεστάπα για τα 10 βιβλία που αγαπώ περισσότερο όπως μου έρχονται στο μυαλό:
1) Του έρωτα και της σκιάς - Ιζαμπέλ Αλλιέντε
2) Το χρυσό σημειωματάριο - Ντόρις Λέσιγκ
3) Ερωτας στα χρόνια της χολέρας - Μαρκές
4) Πλωτή πόλη - Μάρω Δούκα
5) Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα - Αλκη Ζέη
6)Θολός Βυθός - Γιάννης Ατζακάς
7) Ακυβέρνητες πολιτείες - Στρατής Τσίρκας
8) Αθώοι και Φταίχτες - Μάρω Δούκα
9) η αναζήτηση - Νίκος Θέμελης
10) Η αηδονόπιτα -Ισιδωρος Ζούργος
και το Μαράν Αθά του Θωμά Ψύρρα και πολλά της Φακίνου,του Χρόνη Μίσσιου,και άλλα της Αλλιέντε και του Γιάλλομ.
Κατερίνα μου ξεχνάω κι όλας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το "κάτι" που μένει...