Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Γνωρίζεις πώς να βάζεις όρια στους άλλους;


Γνωρίζεις πώς να βάζεις όρια στους άλλους;


Μπορεί να αλλάξει η ζωή μας βάζοντας όρια στους άλλους; Ποια και πως;

Τα προσωπικά μας όρια που πρέπει να βάζουμε στους άλλους συνηθίζονται πολλές φορές να κατηγοριοπούνται σε 7 κατηγορίες. Αυτές τις κατηγορίες θα σας παρουσιάσω σήμερα, προσθέτοντας και τις δικές μου παρατηρήσεις.

Γράφει η ψυχολόγος και συγγραφέας Εlyane Savage.

Φυσικά όρια:

Αναφέρονται στο σεβασμό που πρέπει να δείχνουν οι άλλοι για τον δικό σου προσωπικό χώρο. Παραβιάζονται όταν κάποιος μπαίνει στο δωμάτιό σου χωρίς να σου ζητήσει την άδεια, χρησιμοποιεί τα πράγματά σου χωρίς να σε ρωτήσει ή διαβάζει προσωπικές σου σημειώσεις όπως το ημερολόγιό σου, ακόμα και τα μηνύματα στο κινητό σου στα κρυφά. Στα φυσικά όρια συμπεριλαμβάνονται φυσικά και τα σωματικά, όταν κάποιος σε αγγίξει ή σε πειράξει σωματικά χωρίς να το θέλεις.

Διανοητικά όρια:

Αναφέρονται στο σεβασμό για τις ιδέες και τις σκέψεις σου. Παραβιάζονται όταν κάποιος προσπαθεί να υποτιμήσει την αντίληψή σου λέγοντας πράγματα όπως «αυτό είναι μονάχα στη φαντασία σου» ή «αυτό δεν μπορεί να το πιστεύεις πραγματικά» κτλ.

Συναισθηματικά όρια:

Συνεχίζονται με το σεβασμό για τα αισθήματά σου. Παραβιάζονται όταν κάποιος προσπαθεί να τα ακυρώσει ή τα αγνοεί. Επίσης όταν σε θεωρεί δεδομένο ή σου επιτίθεται μειώνοντάς σε ή ντροπιάζοντάς σε.

Κοινωνικά όρια:

Αφορούν το σεβασμό για τις επιλογές των κοινωνικών σου επαφών. Παραβιάζονται όταν κάποιος σου κάνει κριτική γι αυτές τις επιλογές. Μα τι στο καλό θες μαζί της! Γιατί θες να πας να δεις την ταινία; Και όλα τα παρόμοια…

Σεξουαλικά όρια:

Ορίζουν τον δικό σου ιδιωτικό χώρο : Ποιον θα αγγίξεις και ποιος θέλεις να σε αγγίξει. Έτσι, κανείς δεν μπορεί να σε αγγίξει σωματικά. Ορισμένες από τις παραβιάσεις αυτών των ορίων είναι προφανείς όπως ο βιασμός από έναν άγνωστο ή γνωστό. Άλλες όμως όπως το πονηρό βλέμμα το γδύσιμο με τα μάτια και το δήθεν αθώο πείραγμα είναι λιγότερο προφανείς γι αυτό και προκαλούν σύγχυση.

Οικονομικά όρια:

Αναφέρονται στον δικό σου τρόπο να κερδίζεις να ξοδεύεις και να αποταμιεύεις τα χρήματά σου καθώς και στο ελάχιστο που χρειάζεσαι για να νιώσεις ασφάλεια. Οι διαφορετικές στάσεις απέναντι στο χρήμα μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα στις σχέσεις ιδιαίτερα αν δεν υπάρχει σεβασμός για τον τρόπο ζωής του άλλου ανθρώπου.

Χρονικά όρια:

Αφορούν το σεβασμό για τους τρόπους διεκπεραίωσης των πραγμάτων τους δικούς μας και των άλλων. Μερικοί είναι ακριβείς και τακτοποιούν τις υποθέσεις τους έγκαιρα. Άλλοι πάλι είναι της τελευταίας στιγμής και προτιμούν να ζουν με την ένταση που φέρνει η εκπνοή μιας προθεσμίας.

Δυστυχώς αυτό που δεν είναι παρά ασαφή προσωπικά όρια συχνά παρερμηνεύεται.

Εκλαμβάνεται ως προσβολή. Εγώ λόγου χάρη δεν είχα καλή σχέση με την ώρα. Πήγαινα πάντα καθυστερημένη. Αυτό προσέβαλλε τους ανθρώπους που με περίμεναν. Φαινόταν σαν να μην μπορούσα να σχεδιάσω τον χρόνο μου. Προγραμμάτιζα να κάνω πολλά πράγματα πριν συναντήσω κάποιον και έτσι δεν προλάβαινα να είμαι στην ώρα μου.

Αυτός όμως ήταν ο προφανής λόγος. Στην πραγματικότητα χωρίς να το συνειδητοποιώ  επέλεγα να πάω στο ραντεβού αργότερα από τον άλλο. Ήταν γιατί η αναμονή μου προξενούσε μεγάλο άγχος. Σκεφτόμουν ότι με ξέχασαν ότι με έστησαν ανησυχούσα για την απόρριψη. Καλύτερα λοιπόν να με περιμένουν παρά να τους περιμένω εγώ.

Η σύγχυση των ορίων

Τα όρια είναι ένας φράχτης γύρω από το σπίτι σου. Αυτοί οι συμβολικοί φραγμοί έχουν τρεις στόχους.

-Να κρατήσουν μακριά τους άλλους από τον δικό μας χώρο
-Να μας κρατήσουν μακριά από τον χώρο των άλλων
-Να μας δώσουν μια αίσθηση ολότητας.

Ένας χαμηλός φράχτης επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ των γειτόνων. Δεν εμποδίζει την ροή της ενέργειας (από και προς). Παρόλα αυτά ξέρουμε που τελειώνει ο ένας και που αρχίζει ο άλλος. Όμως όταν κάποιος φτιάξει έναν πολύ υψηλό τοίχο η επικοινωνία σταματά. Οι άνθρωποι που αντί να θέτουν όρια χτίζουν τείχη το κάνουν γιατί χρειάζονται επιπλέον προστασία και ασφάλεια. Αν όμως ήξεραν να χαράξουν σαφή όρια, ίσως δεν θα ήταν αναγκαίο να κλειστούν μέσα σε τείχη.

Πηγή: boro.gr


Thessaloniki Arts and Culture,   http://www.thessalonikiartsandculture.gr/

Να μη μένουμε κολλημένοι σ’ αυτό που δεν υπάρχει πια


Να μη μένουμε κολλημένοι σ’ αυτό που δεν υπάρχει πια


«Αυτό που μπορούμε να κάνουμε για να μην υποφέρουμε ‘περισσότερο’, δεν είναι να αγαπάμε ‘λιγότερο’, αλλά να μάθουμε, όταν φτάνει η στιγμή του αποχωρισμού ή της απώλειας να μη μένουμε κολλημένοι σ’ αυτό που δεν υπάρχει πια.
Να χαιρόμαστε τη στιγμή, όσο διαρκεί, και να προσπαθούμε να την κάνουμε όσο γίνεται καλύτερη. Να ζούμε ρισκάροντας κάθε λεπτό της ζωής μας.
Τέλος, να μη ζήσουμε αύριο με τη σκέψη στη σημερινή μέρα που ήταν τόσο ωραία, γιατί αύριο θα έχουμε την υποχρέωση να κάνουμε ότι φέρει το αύριο.

Και θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε κι αυτό εξίσου ωραίο».

Χ. Μπουκάι- Ο δρόμος των δακρύων

"Τα καλά νέα είναι ότι το δύσκολο είναι πάντα πιθανότερο από το αδύνατον"
Χόρχε Μπουκάι, Από την αυτοεκτίμηση στον εγωισμό


Thessaloniki Arts and Culture,   http://www.thessalonikiartsandculture.gr/

"Σοκάρει" η έρευνα για το πως λειτουργούν οι άνθρωποι


"Σοκάρει" η έρευνα για το πως λειτουργούν οι άνθρωποι όταν συνδέονται στο Facebook και είναι σε κακή διάθεση!

article-2307396-193C53B0000005DC-380_634x392
Πως λειτουργούν οι περισσότεροι άνθρωποι όταν συνδέονται στο Facebook και είναι σε κακή διάθεση;... Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, αναζητούν φίλους που είναι σε ακόμη χειρότερη κατάσταση από αυτούς.

“Σε γενικές γραμμές, οι περισσότεροι από εμάς αναζητούν κάτι το θετικό σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης,” αναφέρει ο συν-συγγραφέας της έρευνας Dr. Benjamin Johnson, επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο VU του Άμστερνταμ. “Αλλά όταν αισθάνεστε ευάλωτοι, θα αναζητήσετε φίλους στο Facebook που είχαν μια κακή ημέρα ή που δεν είναι τόσο καλοί στο να παρουσιάσουν τον εαυτό τους θετικά, απλά για να κάνετε τον εαυτό σας να αισθανθεί καλύτερα.”

Για τη μελέτη τους, οι ερευνητές έκαναν δοκιμές σε 168 φοιτητές, που έπρεπε να απαντήσουν σε ερωτήσεις που φανέρωναν πως αισθάνονται, για να διαπιστώσουν αν είναι σε καλή ή κακή διάθεση. Στη συνέχεια, οι φοιτητές μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μια πλαστή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης που ονομάζεται SocialLink.

Οι φοιτητές σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο, μπορούσαν να βρουν προφίλ, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να φαίνονται ελκυστικά ή μη ελκυστικά, επιτυχή ή ανεπιτυχή. Δεν υπήρξε καμία διαφορά στο περιεχόμενο των δημοσιεύσεων του κάθε προφίλ.

“Έτσι, η μόνη πραγματική διαφορά μεταξύ των προφίλ ήταν οι αξιολογήσεις της επιτυχίας της σταδιοδρομίας και της ελκυστικότητας καθοριζόταν διάφορα σύμβολα όπως το δολάριο και οι καρδιές”αναφέρει ο Johnson.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα της κακής διάθεσης έπρεπε να επιλέξουν σε ποια από αυτά τα προφίλ θα ήθελαν να κάνουν κλικ. Η απόφασή τους αυτή βασίστηκε εν μέρει στις διαθέσεις τους.

Τι ανακάλυψαν οι ερευνητές; Γενικά, οι σπουδαστές πέρασαν τον περισσότερο χρόνο στα προφίλ των ανθρώπων που φαινόταν σαν επιτυχημένοι και είχαν ελκυστικά προφίλ. Αλλά όταν οι ερευνητές σύγκριναν τα αποτελέσματα με αυτά των σπουδαστών που είχαν κακή διάθεση, ανακάλυψαν ότι οι κυκλοθυμικοί σπουδαστές ξόδεψαν περισσότερο χρόνο στα λιγότερα ελκυστικά προφίλ των λιγότερο επιτυχημένων ανθρώπων.

“Εάν χρειάζεστε μια ώθηση αυτοεκτίμησης, θα ψάξετε για ανθρώπους που είναι σε χειρότερη θέση από ότι εσείς” αναφέρει η συν-συγγραφέας Dr. Silvia Knobloch-Westerwick, καθηγήτρια επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Ohio State.

Η νέα έρευνα δημοσιεύθηκε online από το περιοδικό Computers in Human Behavior στις 28 Σεπτεμβρίου.

Δεν υπάρχει άλλο μισό, υπάρχουν μόνο καλές και κακές σχέσεις


Πίνακας: Aydin Aghdashloo Πίνακας: Aydin Aghdashloo

Δεν υπάρχει άλλο μισό, υπάρχουν μόνο καλές και κακές σχέσεις


Οι γνήσια ευγενικοί άνθρωποι απολαμβάνουν ποιότητα στις επιλογές τους.

Πριν λίγες μέρες μιλούσα με έναν φίλο, ο οποίος έλεγε πως τον τελευταίο καιρό δεν είναι και πολύ καλά, γιατί χώρισε με την αγαπημένη του.

«Ξέρεις, με πείραξε αυτός ο χωρισμός, γιατί νόμιζα ότι είχα βρει το άλλο μου μισό και διαψεύστηκα».

Διαψεύστηκε γιατί το άλλο του μισό δεν ένιωθε μισό αλλά ολόκληρο, και πέταξε μακριά με την άνεση που έχει ένα ολόκληρο περιστεράκι…

Δεν υπάρχει άλλο μισό, υπάρχουν μόνο καλές και κακές σχέσεις.
Αυτό του είπα και για να τον πείσω, συνέχισα: αν δεχτούμε πως υπάρχει το άλλο μας μισό, τότε έχουμε εκατοντάδες άλλα μισά στον πλανήτη, οπότε ή βρίσκεις το επόμενο ή αντιλαμβάνεσαι ότι είναι τόσο δύσκολο να το βρεις μέσα στα δισεκατομμύρια κόσμου, που ξεχνάς την ιδέα «άλλο μου μισό» και ψάχνεις την επόμενη σχέση σου. Την καλή ή την κακή…

«Τι θεωρείς καλή σχέση;» με ρώτησε -γιατί πείθω ότι είμαι σοφή- και του απάντησα.

Καλή σχέση είναι αυτή στην οποία και τα δυο μέλη έχουν ένα ανθρώπινο οικονομικό υπόβαθρο και από κει και ύστερα: κάνουν καλό σεξ.
Αν το ζευγάρι δεν κάνει καλό σεξ ή είναι πολλά χρόνια μαζί ή είναι παντρεμένο ή δεν είναι φτιαγμένοι ο ένας για το κρεβάτι του άλλου.

Στη τελευταία περίπτωση -στις άλλες δεν μας πέφτει λόγος- δεν υπάρχει καμία ανάγκη να μείνεις με κάποιον με τον οποίο όταν βρεθείς στο κρεβάτι σκέφτεσαι ότι κάπου έχει παραπέσει ο λογαριασμός του νερού και πρέπει να πας να το πληρώσεις γιατί θα το κόψουνε.
Χωρίζεις και ψάχνεις το καλό κρεβάτι.

Με την ησυχία σου, δε λέμε να πάρεις σβάρνα τη χώρα. Άλλωστε, εκτός από καλό κρεβάτι, πρέπει να κάνεις και καλές συζητήσεις, με πρωτεύουσα βαρύτητα στην ποιότητα του σεξ.

Προσωπικά, ανάμεσα στις καλές συζητήσεις με έναν άντρα και στο καλό κρεβάτι, θα διάλεγα το καλό κρεβάτι, αν δεν πετύχαινα και τα δυο μαζί. Γιατί παλιά διάλεγα τις καλές συζητήσεις και δεν είδα προκοπή.
Εξάλλου, μια καλή συζήτηση μπορείς να την κάνεις με έναν ξένο ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε, ενώ σεξ, όχι.

Πάμε στο επόμενο ζήτημα που θεωρώ πως είναι σημαντικό για να ορίσει την καλοσύνη μιας σχέσης: το νοιάξιμο, η τρυφερότητα, το ενδιαφέρον, η αγάπη.

Και η έλλειψη οικειότητας στις προσφωνήσεις. Το «ρε» π.χ. αν δεν ακολουθείται από το μωρό μου, αλλά από το όνομά σου, είναι απαράδεκτο. Άλλο γνωριστήκαμε και άλλο παραγνωριστήκαμε.
Άσε που άμα παραγνωριστείς, πάει και το καλό σεξ, πάν’ κι όλα.

Όλα αυτά, προκύπτουν από την ευγένεια.
Ευγένεια στο ζευγάρι σε κάθε θέμα, ακόμα και όταν ξεχάσει ανοιχτή ο ένας από τους δυο την πόρτα της τουαλέτας. Πας και την κλείνεις εσύ ευγενικά και αθόρυβα. Να μην παίρνει θάρρητα, να συντηρείται η ευγένεια.

Τα «κατεβάζω τα βρακιά μου και τα κάνω όλα μπροστά σου», δεν έχουν καμία σχέση με ευγένεια και σκοτώνουν το καλό σεξ κάποια στιγμή, εκτός κι αν αυτά που κάνετε μπροστά του, αποτελούν κόνσεπτ του σεξ σας.

Περί ορέξεως, σαδομαστιγόπιτα, αλλά είμαι τόσο συντηρητική, που έχω την εντύπωση πως τα ζευγάρια που κάνουν σαδομαζοχιστικοτέτοια πράγματα μετά απορριπτέων υλικών στο κρεβάτι τους, εκτός από παλούκια, σιδερικά και πετούγιες, καβαλάνε και (άλλους) ανθρώπους, οπότε η ευγένεια στο ζευγάρι εξατμίζεται σαν άζαξ με αμονιαζόλ.

Γιατί δεν φαντάζομαι να υπάρχει ζευγάρι που να τρώει «σαπάκια» κάνοντας σεξ στο κρεβάτι του και μετά να είναι «αγάπη μου, μού περνάς το αλάτι σε παρακαλώ;».

Ναι, δεν το είπα ακόμα, αλλά δεν θεωρώ καλή τη σχέση στην οποία το ζευγάρι παίρνεται και με τρίτους, μαζί ή χώρια.

Και μη μου πείτε για τις φυλές στην Αφρική, τους αρχαίους Έλληνες, τη Σιμόν Νε Μποβουάρ και την ξεπερασμένη έννοια της μονογαμίας, τα ξέρω!

Εγώ όμως θέλω μονογαμία. Τη θεωρώ ένδειξη υγείας μιας σχέσης. Όποτε απάτησα ή απατήθηκα ήταν επειδή η σχέση είχε πιάσει πάτο και δεν το παραδεχόμασταν.
Επιπλέον, η μονογαμία είναι μια μορφή ευγένειας απέναντι στο σύντροφό σου.
Δεν του χώνεις στο στόμα τα ζουμιά ενός ξένου ανθρώπου.

Τι άλλο δεν έχω αναφέρει ως σημάδι μιας καλής σχέσης στο ζευγάρι; Την αισθητική.
Στον εαυτό τους, στο περιβάλλον τους, στον τρόπο ζωής τους. Αν η αισθητική του ζευγαριού είναι κοινή και δε βάζει η γυναίκα πετσετάκι στο γλυπτό που πήρε ο καλός της από την έκθεση του φίλου και συμφοιτητή του στην Καλών Τεχνών, τότε έχουμε μια καλή σχέση.

Άποψή μου είναι βέβαια, πως μια σωστή αισθητική και όχι η αισθητική του κιτς στο ζευγάρι, εξασφαλίζει μια καλή σχέση.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω την εντύπωση πως οι άνθρωποι με κακή αισθητική, δεν έχουν καλές σχέσεις.
Οι κακόγουστοι δεν κάνουν καλό σεξ, γιατί η αισθητική απαιτεί ευγένεια.

Τι ορίζω εγώ σαν καλή αισθητική; Το minimal. Όλα τα άλλα είναι κιτς.
Τα παραφορτωμένα σπίτια, τα χαϊμαλιά και τα κοσμήματα, είναι κιτς.
Μην εμπιστευτείς γυναίκα ή άντρα, τίγκα στη μόστρα και το χαϊμαλί. Δεν θα βγει καλή σχέση.

Θα κάνετε σεξ και θα κοιτάει πώς φαίνονται στο φωτισμό του δωματίου τα μπλιμπλίκια που φοράει, κάτι που δηλώνει αγένεια και σαφώς απουσία μονογαμικότητας, αφού και άλλος να κάτσει δίπλα του εκείνη τη στιγμή δεν θα το καταλάβει, γιατί κοιτάει τα χαϊμαλιά. Βραχιόλια, κολιέ, ξέρετε τι εννοώ.
Άρα, κακό σεξ μαζί του, άρα κακή σχέση.

Αλλά κι αν τα βγάλει πριν το σεξ, πάλι κακό σεξ, γιατί πιστέψτε με, θα είναι μεγάλο ξενέρωμα να περιμένεις 2 λεπτά τον άλλον να γίνει από τοτέμ, άνθρωπος.
Αυτά είπα στο φίλο μου για την καλή σχέση.
Καλό σεξ που θα πηγάσει από την τρυφερότητα, τη μονογαμία, και την αισθητική.  Ή, συνοπτικά: από την ευγένεια.
Οι γνήσια ευγενικοί άνθρωποι απολαμβάνουν ποιότητα στις επιλογές τους.

Τα αλήτικα, τα μόρτικα, τα μαγκιόρικα, αυτά που πολλοί επιλέγουν για να χτίσουν μια δυνατή (ψεύτικη) προσωπικότητα (mainstream κατάσταση) εξασφαλίζουν αποκλειστικά και μόνο, αυτό που λέμε «κακή σχέση».
Επειδή λείπει η ευγένεια (το ξαναλέω).
Όσο για το άλλο σου μισό φίλε μου, δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις καλό σεξ με...τον εαυτό σου…Δεν είναι ευγενικό.


Γράφει η Έλια Ζερβού
Πηγή eyedoll.gr


Thessaloniki Arts and Culture  http://www.thessalonikiartsandculture.gr

Να μάθουν να χωρίζουν οι άνθρωποι


Να μάθουν να χωρίζουν οι άνθρωποι


Θέλω να χωρίζουν οι άνθρωποι. Ειλικρινά σας το γράφω.

Αν έρθει φίλος και μου περιγράψει τη σχεσιακή του κατάσταση, τις περισσότερες φορές συνιστώ χωρισμό. Άμεσο, αναίμακτο, ακόμη και διαδικτυακό αν χρειαστεί, για να γλυτώσεις και την υποκρισία των λεγομένων, που κρύβουν οι real time. Ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Ένα μήνυμα και καθάρισες. Νεκρική ηρεμία στην ατμόσφαιρα.

Ξέρετε, είναι κάποιοι χωρισμοί που φοράνε σιγαστήρα, κάποιες σχέσεις που 'χουν μπει στη φωτιά σε μέτρια θερμοκρασία και σιγοβράζουν επί μήνες το ίδιο μπρόκολο. Και τότε είναι δύο τα τινά. Ή να σου σαπίσει η πρασινάδα μες στο κατσαρολικό ή να πάρει φωτιά η κουζίνα.

Να μάθουν να χωρίζουν οι άνθρωποι που δεν ξέρουν γιατί είναι μαζί. Ή για την ακρίβεια, να μην έρχονται κοντά αν δε γνωρίζουν το γιατί.

Λογοτέχνες, ποιητές και αρθρογράφoι, έχουν εξαντλήσει τη θεματολογία του μονόπλευρου ή έστω του δυσανάλογου έρωτα. Ο ένας λαχταρά πάντα περισσότερο, ο ένας διεκδικεί, υπομένει και επιμένει. Ο δεύτερος στη χάση και στη φέξη, έχει κάτι αναλαμπές τρυφερότητας, που κρατάνε το ζευγάρι μαζί με το ζόρι, όσο περισσότερα χρόνια τραβήξει η κολόνια της αυτοταπείνωσης.

Εκεί λες καλά, εκεί κάνεις τα στραβά μάτια, εκεί δίνεις τον ώμο σου να ξαπλώσει ο πληγωμένος, θα πεις και δυο παρηγορητικές κουβέντες. Γιατί έχουμε όλοι διευρυμένα όρια ανοχής και επιείκειας στον έρωτα. Και γιατί το μαστίγιο, όπως και το καρότο του, είναι από αυτά που εμπνέουν και που εξελίσσουν.

Ας πονέσεις λες, ας χάσεις μήνες και βδομάδες απ'τη ζωή σου, ας παραιτηθείς. Έρωτας είναι και του αξίζει. Υπάρχουν όμως και οι σχέσεις των repeated one night stand. Οι σχέσεις όλο μέλι-μέλι και από τηγανίτα τίποτα.

Όσο κάποιοι εκεί έξω, προσπαθούν εναγωνίως να προσδώσουν μια ταμπέλα στην ερωτική τους ζωή, κάποιοι άλλοι έχουν μόνο εκείνη. Αυτοί είναι πιο μόνοι και απ'τους μόνους. Γιατί γουστάρει ο άνθρωπος, να ονοματίζει ό,τι έχει. Κι έτσι πάει και βαφτίζει αγάπη μια συμπάθεια, έρωτα μία έλξη και σχέση μια παρέα.

Είναι τα ζευγάρια που θα μιλήσουν στο τηλέφωνο μια φόρα ημερησίως. Θα βγουν για ποτό το Σαββατόβραδο και θα κοιμηθούν στο ίδιο κρεβάτι πέντε-έξι φορές το μήνα. Αλλά ακόμη και αν δε μιλήσουν για καληνύχτα, ακόμη και αν δεν ξυπνήσουν μαζί, μικρό το κακό.

«Σε σχέση» θα δηλώσουν στα σόσιαλ μίντια κι ας μην ξέρει ο ένας το αγαπημένο χρώμα του άλλου. Ονειρεύονται, αλλά όχι κοινά. Στο φαντασιακό μέλλον του ενός, δε χωρά ο άλλος. Είναι μαζί όπως όπως και για όσο. Μέχρι να ενθουσιαστούν με κάτι νέο. Και ούτε δράματα, ούτε κλάματα, ούτε κουδούνια τα ξημερώματα. Η αξιοπρέπεια της χλιαρότητας.

Να μάθουν να χωρίζουν οι άνθρωποι, που ζουν συμφωνίες ενηλίκων, αντί για έρωτες. Οι συμφωνίες είναι χαλαρές, διακριτικές, ευχάριστες. Είναι οι ανάσες σε μια φορτωμένη καθημερινότητα. Είναι το διαθέσιμο σώμα, που θα σε βγάλει από την κουραστική αναζήτηση εκτόνωσης των ενστίκτων σου. Είναι η συνοδεία που θα 'χεις στο ετήσιο πάρτι της εταιρείας.

Οι έρωτες όμως είναι αδιάκριτοι, φλύαροι και αχόρταγοι. Διεκδικούν και απαιτούν σαν κακομαθημένα παιδιά. Κοιμούνται και ξυπνούν την ίδια ώρα. Παίρνουν τα τηλέφωνα φωτιά και τα όνειρα αυστηρά σε πληθυντικό βαθμό. Τα ζητούν και τα έχουν όλα. Μόνο αυτοί δικαιούνται να ονομάζονται έρωτες. Και είναι οι μόνοι που θα υπήρχαν, αν ήξεραν να χωρίζουν οι άνθρωποι που δεν ήταν ποτέ μαζί.


Γράφει η  Κατερίνα Κεχαγιά
Πηγή:  pillowfights.gr

Εξώφυλλο: Γλυπτό του Willy Verginer

Thessaloniki Arts and Culture  http://www.thessalonikiartsandculture.gr

ΣΟΣ! SOS! Ώρα να σωθούμε!



Δημοσιεύτηκε στις 14 Αυγ 2014
Στις 21.11.2012 κατέθεσα στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης (ICC) μήνυση
εναντίον αγνώστου με την υποψία του εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας εξαιτίας
πρόκλησης βλάβης από πρόθεση και ταυτόχρονα βλάβης συστηματικής και ευρείας
κλίμακας στην υγεία του ελληνικού πληθυσμού (άρθρο 7, παρ. 1, lit k Καταστατικό
της Ρώμης).
Κάθε άτομο έχει το ανθρώπινο δικαίωμα, για το πρόσωπό του, για το υψηλότερο
δυνατό επίπεδο φυσικής και πνευματικής υγείας (άρθρο 12, Κοινωνική Σύμβαση
ΟΗΕ). Επιπροσθέτως, το ανθρώπινο δικαίωμα στην υγεία προστατεύεται για τις
γυναίκες από το άρθρο 12 της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των Γυναικών
(CEDAW) και για τα παιδιά από το άρθρο 24 της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα
Δικαιώματα των Παιδιών (CRC). Επιπλέον, τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται,
σύμφωνα με το άρθρο 19 CRC, εναντίον των βλαβών. Κατά συνέπεια, το ανθρώπινο
δικαίωμα στην υγεία πρέπει να επηρεάζεται λιγότερο από τα μέτρα δημοσιονομικής
αυστηρότητας από κάθε άλλο κοινωνικό δικαίωμα

Video appeal to the Greek public for testimonies

Sarah Luzia Hassel-Reusing (who has filed the charge Az. OTP – CR 345/12) requests to spread this video (in German, English, and Greek language) with the appeal for testimonies as far as possible and to embed it on on one's blog or website, so that the people are reached extensively. Thank you.

Also this appeal for testimonies is human rights work in the sense of declaration no.53/144 of the UN General Assembly of the 09.12.1998 on the protection of the human rights defenders.

Link:http://www.ohchr.org/Documents/Issues...

Link:
https://sites.google.com/site/buerger...

https://sites.google.com/site/buerger...


References:

http://unser-politikblog.blogspot.de/...

-on the estimated 700.- million € see article „Health Insurance a Victim of Austerity in Greece“ by Greek Reporter of the 24.04.2014
-on the example Guinea see article „Spart sich die Welt ihr Weltgericht?“ by the taz of the 15.11.2012
-on the example Iraq see article „Systematische Folterung von Inhaftierten“ by the taz of the 13.01.2014


Addresses:

Sarah Luzia Hassel-Reusing
Thorner Str. 7
42283 Wuppertal (Germany)
+49/202/2502621
human rights activist (has filed the charge of the 21.11.2012, file number OTP-CR 345/12)I


Mr. Leonidas Chrysanthopoulos
chrysanthopoulos@gmail.com
(our contact in Greece of coordination and translation of testimonies)


International Criminal Court
Information and Evidence Unit
Office of the Prosecutor
Post Office Box 19519
2500 CM The Hague
The Netherlands
or sent by facsimile to +31 70 515 8555
 
**************************************************************

Ήρθε η ώρα των πολιτών, ήρθε η ώρα της δικαιοσύνης

The-International-_2166929b

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ήρθε η ώρα των πολιτών, ήρθε η ώρα της δικαιοσύνης

Επανειλημμένα ως Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού έχουμε αποδείξει ότι σε πολλές περιπτώσεις τα ανθρώπινα δικαιώματα των πολιτών που διαβιούν στην χώρα μας έχουν παραβιαστεί, λόγω των ανάλγητων πολιτικών που εφαρμόζονται στο Εθνικό Σύστημα Υγείας τα τελευταία χρόνια.
Έχουμε δηλώσει επίσης πάρα πολλές φορές δημόσια, ότι συλλέγουμε στοιχεία για αυτές τις παραβιάσεις ενώ περισσότερο από ένα χρόνο λειτουργούμε το Παρατηρητήριο θεμάτων Υγείας , όπου συστηματικά καταγράφουμε όλες τις εξελίξεις στον τομέα της υγείας.  Παράλληλα, σχεδόν καθημερινά, παλεύουμε σε πολλά επίπεδα και με το Υπουργείο Υγείας και με τις διοικήσεις δημόσιων νοσοκομείων, ώστε οι ανασφάλιστοι ασθενείς μας να μπορούν να τύχουν της απαραίτητης ιατρικής φροντίδας χωρίς να πληρώνουν το όποιο κόστος, τη στιγμή που μιλάμε για μακροχρόνια ανέργους και πλήρως εξαθλιωμένους, στις περισσότερες των περιπτώσεων πολίτες.
Πριν από λίγους μήνες ενημερωθήκαμε ότι η Γερμανίδα Sarah Luzia Hassel-Reusing έχει καταθέσει μήνυση στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης κατά αγνώστων με την υποψία του εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας, εξαιτίας της συστηματικής και ευρείας κλίμακας βλάβης στην υγεία του Ελληνικού πληθυσμού από πρόθεση.
Το καλοκαίρι που πέρασε, ήρθαμε σε επαφή μαζί της και αποφασίσαμε να στηρίξουμε τον δύσκολο αγώνα που δίνει για όλους μας.  Η στήριξη που προσφέρουμε εκτός από συμβολική, σε ηθικό επίπεδο, είναι και ουσιαστική. Έτσι από τον Ιούλιο 2014 έχουμε ξεκινήσει την συστηματική καταγραφή μαρτυριών ασθενών μας οι οποίοι επιθυμούν  να καταθέσουν τα όσα δεινά έχουν βιώσει από το 2010 και μετά.  Η καταγραφή των μαρτυριών γίνεται από εθελοντές του ιατρείου, μέσω ενός πολυσέλιδου ερωτηματολογίου, όπου στοιχειοθετείται αναλυτικά ο τρόπος με τον οποίο έχουν παραβιαστεί τα ανθρώπινα δικαιώματα τους.
Επειδή όμως είναι προτιμότερη η ενδυνάμωση της προσπάθειας με όσο το δυνατόν περισσότερες καταγραφές περιπτώσεων, κάνουμε έκκληση προς όλους τους πολίτες που έχασαν τις δουλειές τους, μειώθηκε βάναυσα το εισόδημα τους (μισθοί ή συντάξεις), υπερφορολογήθηκαν, έχασαν το σπίτι τους, έζησαν χωρίς ηλεκτρικό ή/και νερό για κάποιο χρονικό διάστημα, έμειναν ανασφάλιστοι και έπαθε ζημιά η υγείας τους λόγω του ότι αποκλείστηκαν από το Εθνικό Σύστημα Υγείας ή βρέθηκαν σε οποιαδήποτε δεινή κατάσταση λόγω της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης, να έρθουν σε επαφή μαζί μας και να καταθέσουν την μαρτυρία τους.
Όλα τα στοιχεία που θα συλλέξουμε, θα μεταφραστούν και θα αποσταλούν στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης, ώστε να στηρίξουμε έμπρακτα την μήνυση που έχει καταθέσει η κυρία Sarah Luzia Hassel-Reusing και με αυτό τον τρόπο να βάλουμε ένα μικρό λιθαράκι στην απονομή δικαιοσύνης για όλα τα δεινά που έχουν περάσει οι πολίτες  αυτά τα χρόνια.
Ήρθε πια η ώρα τα εγκλήματα που έγιναν πάνω στις πλάτες αθώων πολιτών να πληρωθούν από  όσους  οδήγησαν τους πολίτες σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση, λέγοντας  ότι λεφτά δεν υπάρχουν για την δημόσια υγεία / παιδεία / κοινωνικές παροχές, αλλά την ίδια στιγμή δίδονταν δισεκατομμύρια ευρώ σε τράπεζες και διάφορους άλλους «επενδυτές».
Όλοι όσοι πήραν, και συνεχίζουν να παίρνουν, τις πολιτικές αποφάσεις που οδηγούν στη διάλυση το Εθνικό Συστήμα Υγείας και καθημερινά εξαθλιώνουν τους πολίτες θα λογοδοτήσουν. Για να το πετύχουμε όμως χρειαζόμαστε την βοήθεια των πολιτών.
Παρακαλούμε όλους όσους θέλουν να καταθέσουν την μαρτυρία τους να μας στείλουν μήνυμα στο mkiellinikou@gmail.com ή να μας καλέσουν στο 210-9631-950 τις ώρες λειτουργίας του ιατρείου ώστε οι εθελοντές μας να καταγράψουν τα στοιχεία τους και στην συνέχεια να έρθουμε σε επαφή μαζί τους για τα περαιτέρω.
Δείτε το βίντεο που ακολουθεί:
https://www.youtube.com/watch?v=s5fBVPihHMA&list=UUQIF6v2mBa9Uabj8bF38GEw
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την μήνυση που έχει καταθέσει η κυρία Sarah Luzia Hassel-Reusing στην ιστοσελίδα της εδώ (υπάρχει Ελληνικό κείμενο στον παρακάτω σύνδεσμο):
http://unser-politikblog.blogspot.de/2014/02/aufruf-die-griechische-offentlichkeit_7898.html

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
(ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΕΜΠΤΗ 10:00-20:00, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10:00-19:00) και (ΣΑΒΒΑΤΟ 10:00-14:00)
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 210 9631950
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΑΤΡΕΙΟΥ: εντός της πρώην Αμερικανικής βάσης
(δίπλα στο Πολιτιστικό Κέντρο Ελληνικού, 200 μέτρα από την Τροχαία Ελληνικού)
Ιστοσελίδα http://www.mkiellinikou.org Email mkiellinikou@gmail.com

πηγή